וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לראות אותם מחייכים": תאומים סיאמיים שנולדו מחוברים בראשם - הופרדו

ניקול, אמם של ג'יידון ואניאס מקדונלד מניו יורק, אספה במשך כשנה כסף לניתוח באמצעות אתר מימון המונים. "אני כמהה לדברים שנראים לרוב האנשים כמובנים מאליהם בגידול ילדים", כתבה באתר. השניים הופרדו בתום ניתוח שארך 16 שעות

תאומים מחוברים בני שנה וחודש הופרדו בניתוח בניו יורק, 14 באוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
לדברי אמם לא תועד מקרה דומה זה 20 שנה. ג'יידון ואניאס לפני הניתוח/צילום מסך, פייסבוק

שני תינוקות בני שנה וחודש שנולדו כשהם מחוברים בראשם עברו היום (שישי) ניתוח בבית חולים בניו יורק להפרדתם אחד מהשני. השניים, ג'יידון ואניאס מקדונלד, הוכנסו אמש לניתוח בבית החולים "מונטיפיורי" בעיר, שנמשך 16 שעות והסתיים מוקדם יותר היום. אמם של הילדים, ניקול, כתבה בשעות הערב בחשבון הפייסבוק שלה כי אניאס הוחזר כעבור זמן מה לחדר הניתוח על מנת לבצע הליך רפואי נוסף בראשו.

הניתוח התאפשר בזכות כסף שאספה מקדונלד, תושבת מדינת אילינוי, באמצעות אתר אינטרנט למימון המונים. בדף הקמפיין שהעלתה באתר לפני כשנה כתבה כי על פי המידע שבידיה לא מוכר מקרה דומה לזה של ילדיה בארצות הברית ב-20 השנים האחרונות. "עד שיעברו את הניתוח, ילדיי לא יוכלו לשבת. לא אוכל להחזיק אותם בזרועותיי ולחבק אותם", כתבה. "כל הדברים אותם אתם ודאי לוקחים כמובנים מאליהם בגידול ילדים הם דברים שאני כמהה אליהם", הוסיפה.

עוד כתבות מהעולם:
"אכזרי ומפחיד": הנאום של מישל אובמה נגד טראמפ מכה גלים
רגע לפני הקרב הגדול במוסול: דאעש סיכל מרד בתוך שורות הארגון
"מקווה שתהיה התחשבות בתיירים": ישראלים בתאילנד דואגים ל"פול מון"

תאומים מחוברים בני שנה וחודש הופרדו בניתוח בניו יורק, 14 באוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
ג'יידון ואניאס במהלך אשפוזם לקראת הניתוח/צילום מסך, פייסבוק

את הניתוח ערך ד"ר ג'יימס גודריץ', נוירוכירורג הנחשב למומחה עולמי בנושא תאומים המחוברים בראשם. בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה לקראת הניתוח כתבה מקדונלד כי לאחריו יישארו ילדיה באשפוז למשך כשבוע על מנת לפקח על מצב בריאותם. "עברנו כברת דרך ומכאן נמשיך בצעדים קטנים", כתבה. "אני מרגישה כאילו הזמן עמד מלכת. כאילו אני קפואה ואוכל להמשיך רק אחרי שאראה אותם מחייכים".

מקדונלד הוסיפה לעדכן ברשת החברתית את חוויותיה מההליך הרפואי הנדיר, בזמן אמת. "החודשים הבאים יהיו קריטיים מבחינת ההתאוששות של הילדים. נוכל לדעת בוודאות כיצד מתקדמת החלמתם של ג'יידון ואניאס רק בעוד שבועות רבים", כתבה. לאחר שנודע כי אניאס הוחזר לחדר הניתוחים, כתבה מקדונלד כי אינה יודעת מתי יצא בחזרה. "לבי יוצא אליו, כולו לבדו בלי אחיו. כמה מפחיד זה ודאי עבורו", הוסיפה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תאומים מחוברים בני שנה וחודש הופרדו בניתוח בניו יורק, 14 באוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
ג'יידון לאחר הניתוח/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully