וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שתהיה התחשבות בתיירים": ישראלים בתאילנד דואגים ל"פול מון"

גל סלונימסקי, תאילנד

14.10.2016 / 10:30

מותו של מלך תאילנד טלטל את המדינה מרובת התיירים ומוכת האבל. ישראלים רבים מאוכזבים מסגירת המסיבות ומקומות הבילוי, ומקווים שיימצא פתרון. יש גם מי שלא איבד תקווה: "אולי אנחנו הישראלים נרים משהו"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

הוראתו של ראש ממשלת תאילנד שלא לערוך חגיגות למשך 30 ימים עקב מות המלך אתמול (חמישי) תפסה את הישראלים הנופשים במדינה לא מוכנים. עקב ההוראה, שגרמה לסגירתם של מועדונים, מסעדות וחנויות, גם מסיבות ה"פול מון" המסורתיות שנערכות בכל ירח מלא עלולות להתבטל, עובדה המאכזבת תיירים רבים. ברחובות עמוסי המבקרים אפשר לשמוע מכל עבר את שמו של המלך ותהיות על ההשפעה של מותו על מוקדי הבילוי - והדבר הפך לשיחת היום.

"באנו במטרה ליהנות ועכשיו אנחנו מודאגים", סיפר אבי, תושב חיפה בן 29 שהגיע עם אשתו עידית לירח הדבש שלהם. "התחלנו לבדוק אם אפשר לבטל מלונות. אנחנו כאן עד סוף החודש ולא יודעים מה נעשה עם יתר הימים. השעה 22:00 והכל סגור. אבל לא נראה לנו שיש מה לעשות. החשש הוא לא מקופנגן, האי שבו יש את מסיבת הפול מון, אלא דווקא ממקומות אחרים כמו קוסמוי. אולי נרים משהו, אנחנו, הישראלים".

עוד בנושא:
טלטלה בתאילנד: המלך והשליט הוותיק ביותר בעולם מת בגיל 88
מותו של המלך "האלוהי" עלול לפלג עוד יותר את תאילנד השסועה

האי קו סמוי ריק מאנשים, בעקבות מותו של מלך תאילנד פומיפון אדוניאדט. אוקטובר 2016. גל סלונימסקי, מערכת וואלה! NEWS
מקומות הבילוי ובתי העסק נסגרו/מערכת וואלה! NEWS, גל סלונימסקי

"עד שאני נוסעת לתאילנד פעם ראשונה בחיי המסיבות מתבטלות", אמרה עמנואל, תושבת רמת גן בת 25, ששוהה כרגע בקוסמוי. "כבר אתמול התחילו שמועות שהמלך מת וכולם התחילו לדאוג ועכשיו כשזה ודאי, הישראלים מסתובבים ומדברים ביניהם, מנסים להבין את ההשלכות".

"חלק מהנסיעה שלי לתאילנד הייתה מלווה בהתרגשות לסופו של הטיול שבו תהיה המסיבה", אמרה נעם משה, בת 21 השוהה בפוקט. "רכישת הכרטיסים למקומות שבהם נלון נעשתה בהתאם למסיבת הפול מון שאמורה להיות ביום שני הקרוב, וגבו מאיתנו מחירים בהתאם". היא הוסיפה: "אנחנו מאוד מאוכזבות שהדובדבן שבקצפת בטיול הזה והכספים הרבים שהוצאנו עבור הלילה המיוחל ירדו לטמיון. מקווה שיחול שינוי ושמישהו ירים את ראשו ויעשה משהו בנידון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
האי קו סמוי ריק מאנשים, בעקבות מותו של מלך תאילנד פומיפון אדוניאדט. אוקטובר 2016. גל סלונימסקי, מערכת וואלה! NEWS
"מסיבת הפול מון הייתה אמורה להיות שיא הטיול"/מערכת וואלה! NEWS, גל סלונימסקי

גם מאיה, חברתה של נעם, מסכימה שהחשש העיקרי הוא מסיבת הפול מון. "ברגע ששמעתי על מות המלך ידעתי שזה ישפיע לנו על הטיול, בדגש על מסיבת הפול מון שהייתה אמורה להיות השיא שלו", אמרה. "אני אמנם מכבדת את האבל והצער של המקומיים אבל לא יכולה שלא להתאכזב מהביטול של המסיבה. יש שמועות שהמועדונים, הברים והמסיבות יתבטלו למשך כל החודש, מה שהורס לנו המון תכניות להמשך. כרגע לא נשנה את הטיול בגלל ההוצאות הכספיות הכרוכות בכך, אבל אני מקווה שתהיה התחשבות גם בתיירים שהוציאו הרבה מאוד כסף על מלונות ושאר אטרקציות בתאילנד".

מנגד, יש גם מי שאינו מודאג מהמצב המדיני החדש בתאילנד. "אנחנו נהנה בכל מצב", הבטיח נאור, בן 27 מתל אביב שנמצא בקוסמוי. "אני ממש לא מתבאס ויודע שנוכל למצוא דברים אחרים ליהנות מהם". עם נאור מסכים גם אבי וקנין מהדרום, שהגיע עם אשתו וילדיו לחופשה באיי תאילנד. "על הטיול שלי ושל משפחתי מותו של המלך פחות ישפיע", אמר, "אותנו לא מעניין המסיבות והרעש אז כנראה שלא נרגיש בשינוי. עם זאת, מדובר במוות עצוב מאוד. המלך היה איש נערץ על העם התאילנדי ואחרי 70 שנה שהוא שלט זה מאוד עצוב".

אזרחי תאילנד מתאבלים על מותו של פומיפון אדוניאדט, מלך תאילנד. בנגקוק, 13 באוקטובר 2016. רויטרס
תכניות של הרבה תיירים נהרסו. אזרחי תאילנד ממררים בבכי/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully