וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בבדיקת המשטרה התברר: הארוסה שיקרה לבן זוגה בנוגע לזהותה

14.10.2016 / 14:00

שוטרים שפעלו לאיתור נהגים שיכורים בתל אביב עיכבו נהגת שהייתה בגילופין. הם בדקו את הפרטים שהיא מסרה להם, גילו כי שיקרה - ואז הבין הארוס שלה כי גם הוא הולך שולל. עוד התברר כי היא מעולם לא הוציאה רישיון

נהגת כועסת במכונית. ShutterStock
מסרה לשוטרים פרטים בדויים - ונתפסה/ShutterStock

שוטרים שקיימו היום (שישי) פעילות לאכיפת נהיגה בשכרות בנתיבי איילון שבתל אביב עיכבו נהגת שהזדהתה בעל פה ואמרה לשוטרים כי היא תושבת באר שבע, ואף מסרה להם שם וכתובת. בנוסף לכך, היא טענה בפניהם כי היא אינה זוכרת את מספר תעודת הזהות שלה. השוטרים תחקרו אותה במקום וערכו בדיקה לאימות פרטיה. לאחר הבדיקה התברר כי הנהגת אינה תושבת באר שבע, אלא אשדוד, וכי השם שמסרה לשוטרים אינו שמה האמתי.

מי שהיה מופתע מהמידע הזה, עוד יותר מהשוטרים, היה הארוס שלה שישב לצדה במכונית. עד לאותו הרגע, הוא כלל לא ידע שהשם שבו הכיר אותה אינו שמה האמתי. הוא חשב לתומו כי הפרטים הבדויים שמסרה למשטרה - הם פרטי הזהות האמתיים שלה.

אם לא די בכך, השוטרים גילו כי היא לא הוציאה רישיון נהיגה מעולם. בדיקה שנערכה לנהגת גילתה כי רמת האלכוהול בדמה היה גבוהה בהרבה מעל המותר בחוק - בגובה של 410 מיקרוגרם. לנהגת נערך שימוע, היא נפסלה מלהוציא רישיון נהיגה ורכבה הושבת ונגרר מהמקום. בנוסף לכך, היא עוכבה לחקירה ביחידת הבוחנים ושוחררה למעצר בית, עם זימון לשיפוט מהיר.

עוד בוואלה! NEWS:
האב ספד לילדיו שנהרגו בגיאורגיה: "סליחה שלא ידעתי לשמור עליכם"
נאס"א: ביקום שני טריליון גלקסיות - פי עשרה משחשבנו
הכדורגלנים מטירה מצאו בית - באריאל: "ספורט מקרב בין יהודים לערבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully