וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם מצוות חקירת התרסקות המטוס בארה"ב: כנראה התאבדות

בעוד ה-FBI חוקרת את התרסקות המטוס הקל בקונטיקט אמר גורם רשמי כי ככל הנראה לא מדובר בטרור. מדריך הטיס שנפצע קשה בהתרסקות סיפר כי התלמיד היה ממורמר בשיעורים וכי התפתח ביניהם עימות לפני ההתרסקות

רויטרס

התרסקות המטוס הקל בקונטיקט היא מקרה התאבדות ולא טרור – כך אמר הלילה (חמישי) גורם אמריקני רשמי המעורב בחקירה. תלמיד הטיס, אזרח ירדני בן 28, נהרג בהתרסקות ומדריך הטיסה שהיה עמו במטוס נפצע באורח קשה. מחקירת המקרה עולה כי ההתרסקות הייתה מעשה מכוון ולא תאונה. המנהל הלאומי לבטיחות תעבורתית של ארצות הברית (NTSB) מסרה אמש כי הבולשת הפדרלית האמריקנית (FBI) מובילה את חקירת המקרה, וכי נבדק גם קשר לטרור.

לדברי הגורם, למרות שנפצע באורח קשה הצליח המדריך למסור את גרסתו לחוקרים. המדריך, לדבריו, סיפר כי התלמיד, שזוהה כפראס פרייטח, בן 28, היה ממורמר בזמן שיעורי הטיס. הוא הוסיף כי לפני התרסקות המטוס התפתח ויכוח בין השניים לאחר שפרייטח אמר כי אינו מעוניין להטיס עוד את המטוס.

עוד בוואלה! NEWS:
תושבי האיטי זועמים על מחסור בסיוע: "מתייחסים אלינו כמו אל חיות"
על רקע הפרת זכויות אדם: בורונדי אישרה פרישה מבית הדין בהאג
משרד הפנים הפלסטיני: מספר התושבים בעזה הגיע לשני מיליון

זירת התרסקות מטוס קל באיסט הרטפורד, קונטיקט, 12 באוקטובר 2016. רויטרס
זירת התרסקות המטוס, אתמול/רויטרס

בהמשך, החל פרייטח להטיס את המטוס, שמצויד בשתי מערכות הגאים, באופן לא יציב. המדריך ניסה להשתלט ולייצב את המטוס אך למרות ניסיונו הרב לא הצליח והם התרסקו בכביש סואן באיסט הרטפורד.

העיתון "ניו יורק טיימס" דיווח כי פרייטח הגיע לארצות הברית בשנת 2012 עם אשרה ללימוד טיסה. מפקד המשטרה המקומית, סקוט סנסום, מסר כי ההתרסקות אירעה בסמוך למפעל של חברת המנועים "Pratt&Whitney", שהוגדרה על ידי סנסום "תשתית קריטית". עם זאת, לא ידוע על כוונות ספציפיות לפגוע במפעל. עיתון מקומי דיווח כי חיפוש בביתו של ההרוג לא העלה ראיות לכוונות לפיגוע טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully