וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנגורי המחבל הנמלט מפריז הודיעו שיפסיקו לייצג אותו

עורכי דינו של סאלח עבד אל-סלאם, האחרון שנשאר בחיים מחוליית המחבלים שרצחה 130 בני אדם בנובמבר 2015, הודיעו כי שתיקתו הממושכת בחקירה הובילה לנסיגה מייצוגו. "אנחנו משוכנעים שהוא ימשיך לשתוק"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו: אחיו של עבד אל-סלאם בריאיון לטלוויזיה הצרפתית)

עורכי דינו של המחבל האחראי למתקפת הטרור שאירעה בפריז בנובמבר האחרון, סאלח עבד אל-סלאם, הודיעו היום (רביעי) כי יפסיקו לייצג אותו. בריאיון לרשת הטלוויזיה הצרפתית BFMTV אמרו סנגוריו כי הסיבה לנסיגתם מייצוג עבד אל-סלאם היא שתיקתו הממושכת בחקירה, שחוסמת כל התקדמות בתהליך המשפטי.

עבד אל-סלאם נחשב למחבל היחיד שנותר בחיים מחוליית הטרור שהוציאה לפועל את סדרת הפיגועים בליל ה-13 בנובמבר, אז נרצחו 130 בני אדם בכמה מוקדים ברחבי פריז. הוא מוחזק בתנאי בידוד במתקן כליאה באזור בירת צרפת מאז שנתפס השנה.

"אנחנו משוכנעים והוא אמר לנו שהוא לא ידבר ושימשיך להשתמש בזכות השתיקה", אמר אחד מעורכי הדין, פרנק ברטון. הוא הוסיף: "אמרתי זאת מההתחלה – אם הלקוח שלי ימשיך לשתוק, אסוג מההגנה עליו".

עוד בנושא:
הצוואה ש"המחבל בכובע" ניסה למחוק: "המחבלים מפריז – גיבורים"
המחבל הנמלט מפריז הוסגר לצרפת; פרקליטו: "הוא אדיוט קטן"
המחבל מפריז מתנהג כמו "אסיר לדוגמה": תמונות ראשונות מהכלא

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פשיטה של משטרת בלגיה במולנבק שבבריסל במהלכה נתפס המחבל הנמלט סאלח עבד א-סלאם. 18 במרץ 2016. רויטרס
תפיסתו של עבד אל-סלאם בבלגיה, מרץ/רויטרס

ברטון הרחיב ואמר כי עבד אל-סלאם "משתגע" מהמעקב שהוצב עליו. הוא כלוא בתא הבידוד ומצולם 24 שעות ביממה, זאת כחלק משהותו במתקן הכליאה הנחשב לאחד השמורים בצרפת. עבד אל-סלאם נתפס בפרבר מולנבק שבבריסל ב-18 במרץ בתום ארבעה חודשי מצוד. המחבל בן ה-26 עמד למשפט בבלגיה ולבסוף הוסגר בחודש אפריל לצרפת.

החוקרים בבלגיה טענו כי המחבל אמר להם כי הוא היה אחראי על הלוגיסטיקה במהלך תכנון הפיגועים ב-13 בנובמבר בבירת צרפת. עוד סיפר כי תכנן לפוצץ את עצמו מחוץ לאצטדיון הלאומי בפריז, אך התחרט ברגע האחרון. עם זאת, מאז הגעתו לצרפת הוא שומר על זכות השתיקה ואינו מסכים למסור מידע לחוקריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully