וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ ייפגש עם שר האנרגיה של טורקיה וידון עמו בייצוא הגז הטבעי

9.10.2016 / 1:45

שר האנרגיה יערוך ביקור ראשון בדרג מיניסטריאלי במדינה מאז חידוש היחסים הדיפלומטיים, לאחר החתימה על הסכם הפיוס בחודש יוני האחרון. בנוסף ישתתף השר בכנס אנרגיה בינלאומי באיסטנבול

מתווה הגז: נתניהו גוער בשטייניץ על הקרדיט שלא ניתן לו. מערכת וואלה! NEWS
ידון עם עמיתו הטורקי בשיתוף פעולה בנושאי אנרגיה. שטייניץ וראש הממשלה נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

שר האנרגיה, יובל שטייניץ, יצא ביום חמישי הקרוב לביקור בטורקיה, שבמהלכו ייפגש עם שר האנרגיה של המדינה בראט אלבאייראק. השרים צפויים לשוחח על ייצוא הגז הישראלי לטורקיה ועל שיתופי פעולה בתחום האנרגיה. כמו כן, שטייניץ צפוי להשתתף בכנס האנרגיה הבינלאומי המתקיים באיסטנבול. זוהי פגישה ראשונה בדרג מיניסטריאלי ישראלי-טורקי מאז אירועי המרמרה בשנת 2010 והחתימה על הסכם הנורמליזציה בין המדינות בחודש יוני האחרון.

בימים האחרונים ציטטו כלי תקשורת טורקיים את נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, אומר, כי בקרוב צפויה להתקיים פגישה בין שרי האנרגיה של טורקיה וישראל בהמשך לאישורו של הסכם הפיוס בין המדינות. לפני כחצי שנה במסגרת וועידת הגרעין הבינלאומית שאירח נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בוושינגטון, שוחח השר שטייניץ עם נשיא טורקיה, ארדואן. השיחה התקיימה לקראת החתימה על הסכם הנורמליזציה בין המדינות ובמהלכה דנו השניים בחיזוק היחסים האסטרטגיים בין ישראל לטורקיה וכן בייצוא הגז הישראלי בעתיד לטורקיה, ומשם לאירופה.

עוד בוואלה! NEWS:
ג'ון מקיין משך את תמיכתו מטראמפ שהתחייב: "לעולם לא אפרוש"
על אף שנחלש: "מתיו" גרם לשיטפונות עזים בקרוליינה הדרומית
"לוחם למען השלום": פרס נובל אלטרנטיבי לפוטין מנשיא ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully