וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בצפון: שני גברים נורו למוות בכפר ראמה

7.10.2016 / 9:25

אנואר פארס, בן 46, וסעיד סמעאן, בן 25, נורו למוות אמש בעת שישבו במרפסת בכפר. ראש המועצה: "ייתכן שהמתנקש התכוון לרצוח אחד ופגע בשני כדי להעלים עדים". המשטרה הטילה צו איסור פרסום על חקירת הרצח

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
מותו של הצעיר נקבע במקום/אדריאן הרבשטיין

שני גברים נורו למוות אמש (חמישי) בכפר ראמה בצפון. מפרטי חקירה ראשונים עולה כי אלמונים ירו לעבר אנואר פארס, בן 46, וסעיד סמעאן, בן 25, בעת שהשניים ישבו במרפסת בבית בכפר. הרקע לאירוע פלילי. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

צוותים של טיפול נמרץ חיאן שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של פארס במקום. סמעאן פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה ומותו נקבע בשעות הבוקר המוקדמות.

ראש מועצת ראמה, שווקי אבו לטיף, סיפר כי הרצח הפתיע את תושבי הכפר. "רק בתחילת ספטמבר ערכתי סולחה גדולה אחרי סכסוך שהיה בין משפחות. הסכסוך הזה גבה הרבה קורבנות מכל הצדדים. בני משפחות ממעגל ראשון, שני ואפילו שלישי שילמו בחייהם בגלל הסכסוך שהיה. לתומי חשבתי שכל הפשעים האלה מאחורינו, אבל בלילה המציאות טפחה על פניי. מסתבר שיש עוד דברים שלא חושבים עליהם. לא ברור מה המניע לרצח הכפול שהיה הלילה, אבל אין קשר בין זהות הנרצחים למשפחות שהיו מסוכסכות. הסולחה הייתה בין משפחות אחרות וסיימתי את הסכסוך ההוא, אבל פתאום הלילה צץ העניין הזה.

"אני לא מבין מה קרה כאן. זה כואב, מקומם והלב מסרב לעכל את מה שקרה כאן. לכל אחד מהנרצחים היה רקע שונה לגמרי. להערכתי, המתנקש התכוון לרצוח אחד ופגע בשני אולי בטעות, אולי בשביל שלא יהיו עדים לרצח. האווירה בכפר מאוד קשה, רגשות מעורבים של פחד, כעס, יגון ואכזבה. הבוקר אני מכנס ישיבת חרום עם חברי המועצה ואנשי מקצוע כדי לנסות לעשות תחקיר ראשוני מה היה הרקע לאירוע ואיך ממשיכים להתנהל מכאן".

עוד בוואלה! NEWS:
"הסופה תהרוג אתכם": הוריקן "מתיו" מתקרב בעוצמה לפלורידה
"בגלל התלמוד": פרופ' אומן על היהודים הזוכים בפרס נובל
"אם הנווט נטש - הוא יודע את הסיבה": השאלות סביב תאונת המטוס

(עדכון ראשון: 23:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully