וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוקק בריטי התמוטט עקב תגרה בין חברי מפלגתו בפרלמנט האירופי

6.10.2016 / 21:12

סטיבן וולף כנראה הותקף על ידי חבר מפלגתו וראשו נחבט בחלון. הוא סבל מהתקפים "כמו אפילפטיים" ופונה לבי"ח. מנהיג מפלגת UKIP, נייג'ל פארג', הודיע על פתיחת חקירה: "אנחנו נראים אלימים"

עריכה: מתן חדד

סטיבן וולף, המועמד המוביל להפוך למנהיג מפלגת UKIP, אושפז היום (חמישי) בבית החולים אחרי שסבל מהתקפים "כמו-אפילפטיים" שחווה בעקבות תגרה אלימה בין חברי המפלגה בישיבה בפרלמנט האירופי.

וולף, שחוגג היום יום הולדת 49, התמוטט ואיבד את הכרתו מחוץ לאחד המשרדים בבית המחוקקים האירופי. ברשת הופצו תמונות שלו שרוע ופניו פונים לרצפה, בעודו עדיין אוחז בתיקו במסדרון בניין הפרלמנט. "אני יושב כעת והכול בסדר. הדבר היחיד שמפריע לי כרגע זה חוסר התחושה בצד השמאלי של הפנים", אמר וולף בהצהרה מבית החולים. הדמיות שנערכו לו הראו כי אין לו קריש דם במוח, אך הוא יישאר בבית החולים לבדיקות נוספות.

התקרית אירעה במהלך ישיבה של מחוקקי UKIP, המפלגה שהובילה את הקמפיין ליציאה מהאיחוד האירופי. המחוקקים דנו בעתיד המפלגה השסועה לנוכח תוצאות משאל העם ביוני, שבמסגרתו בחרו אזרחי בריטניה לצאת מהאיחוד. ה"ברקזיט" ערער את כל המפלגות מהקשת הפוליטית בבריטניה; הוא הוביל להחלפת ראש הממשלה דייוויד קמרון בתרזה מיי, וגרם לבחירות להנהגת הלייבור ולמחלוקת קשה ב-UKIP.

עוד בוואלה! NEWS:
"הסופה תהרוג אתכם": הוריקן "מתיו" מתקרב בעוצמה לפלורידה
אופנוע תופת התפוצץ באיסטנבול: לפחות עשרה בני אדם נפצעו
תעלומה בארה"ב: עשרות חיילים אפגנים שעברו אימונים במדינה - נעלמו

סטיבן וולף, חבר מפלגת UKIP הבריטית, נפצע במהלך תגרה בפרלמנט האירופי, 6 באוקטובר 2016. רויטרס
וולף שרוע על הרצפה לאחר שהתמוטט/רויטרס

ביום רביעי האחרון המפלגה הבדלנית צללה לכאוס כשמנהיגתה דיאן ג'יימס פרשה מהתפקיד 18 ימים אחרי שנבחרה להחליף את נייג'ל פארג' שהודיע כי יפרוש אחרי ההצבעה על משאל העם. וולף הכעיס כמה ממפלגתו כשאמר שיתמודד על הנהגת המפלגה אך לאחר מכן הודה כי הוא שוקל לערוק למפלגת השמרנים של מיי.

"אני מצר עמוקות שתגרה זו אירעה במהלך ישיבה של מחוקקי UKIP ושסטיבן וולף התמוטט ופונה לבית החולים", אמר פארג', שעדיין משמש כמנהיג המפלגה בפועל. הוא הוסיף כי הוא יפתח בחקירה לבירור נסיבות המקרה. "זה גורם לנו להיראות אלימים", אמר. "זה לא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטיבן וולף, חבר מפלגת UKIP הבריטית, נפצע במהלך תגרה בפרלמנט האירופי, 6 באוקטובר 2016. רויטרס
כוחות הצלה מטפלים בוולף/רויטרס

חבר המפלגה ניל המילטון, שלא נכח בישיבה אך קיבל מידע על מה שאירע בה מפי עדי ראייה, אמר כי וולף הותקף וראשו נחבט בחלון. "סטיבן התחיל בקטטה עם אחד מהנוכחים והיא הסלימה", אמר המילטון ל-BBC. "זה מצער מאוד שהרוחות התלהטו כך".

משטרת צרפת והתביעה בשטרסבורג, שבה נמצא בניין הפרלמנט האירופי, מסרו לרויטרס כי הם עדיין לא פותחים בחקירת המקרה. גורם רשמי בפרלמנט אמר כי הם מתייחסים לתקרית כאל עניין פנימי במפלגה הבריטית ושטרם נפתח הליך משמעתי.

יג'ל פארג' ממפלגת UKIP, במסיבת עיתונאים אחרי פציעתו של סטיבן וולף, 6 באוקטובר 2016. רויטרס
"אנחנו לא אלימים". פארג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully