וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרלמנט גו: ראשת ממשלת נורבגיה נתפסה לוכדת פוקימונים במהלך דיון

ארנה סולברג, שידועה באהדתה למשחק המציאות הרבודה, שיחקה בזמן שחברת פרלמנט, גם היא מכורה למשחק, נאמה על הדוכן. "היא הקשיבה לי, אנחנו מסוגלות לעשות שני דברים במקביל"

צילום מסך

(בווידאו: שחקן פוקימון גו עובר התמוטטות)

אחרי שנראה כי גל הפוקימון כבר מאחורינו, מסתבר שיש מי שעדיין מכור למשחק. ראשת ממשלת נורבגיה, ארנה סולברג, נתפסה משחקת בפוקימון-גו בטלפון הסלולרי שלה במהלך דיון בפרלמנט. כנראה שסולברג היא חובבת ידועה של המשחק, שכן גם במהלך ביקור רשמי שערכה בסלובקיה לפני כחודש וחצי היא לקחה הפסקה מהתפקיד הרשמי שלה על מנת ללכוד את היצורים הקטנים והווירטואלים.

זו אינה הפעם הראשונה שבה חברת פרלמנט נתפסה משחקת במשחק המציאות הרבודה בתוך בניין בית המחוקקים. מנהיגת המפלגה הליברלית המקומית, טרין סקי גראנדה, נצפתה לוכדת פוקימונים במהלך פגישה של המועצה לביטחון לאומי בחודש אוגוסט.

עוד בוואלה! NEWS:
טייס F-16 נהרג בנטישת מטוס בוער בבסיס רמון שבדרום; הנסיבות בבדיקה
הבית הלבן גינה את הפתרון למפוני עמונה: "הפרת הבטחות ישראליות"
נעצר חשוד שפרץ לשלט חוצות בבירת אינדונזיה – ושידר פורנו

ראשת ממשלת נורבגיה משחקת "פוקימון גו" בפרלמנט, 4 באוקטובר 2016. מתוך Klassekampen, צילום מסך
נתפסה על חם. ראשת ממשלת נורבגיה/צילום מסך, מתוך Klassekampen

בצירוף מקרים, בזמן שראשת הממשלה הנורבגית ניסתה לתפוס את כל הפוקימונים, מי שנאמה במליאת הפלרמנט היתה לא אחרת מאשר גראנדה עצמה. חברת הפרלמנט היתה משועשעת מהעובדה שראשת הממשלה שיחקה בזמן שהיא נאמה, וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "היא שמעה את הדברים שהיו לי לומר. אנחנו נשים - אנחנו מסוגלות לעשות שני דברים במקביל, אתם יודעים". התקשורת המקומית דיווחה כי ראשת הממשלה אמרה שלדעתה גראנדה מרוצה מכך שתוך כדי הנאום שלה היא היתה עסוקה במשחק.

לפני כשבועיים פינה פוקימון-גו את המקום הראשון בראש טבלת המשחקים הרווחיים ביותר לאייפון, זאת לאחר ששמר על מקומו לא פחות מ-74 ימים רצופים. פוקימון-גו הוא עדיין אחד ממשחקי הסלולר הפופולריים בעולם, אך קצב הגידול במספר השחקנים האט מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully