וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד שפרץ לשלט חוצות בבירת אינדונזיה – ושידר פורנו

לאחר שהנהגים הנדהמים בצומת סואן של ג'קרטה תיעדו את הסרט הלא נאות שהופיע על שלט הפרסומת, המשטרה עצרה את החשוד, מומחה למערכות מחשב בן 24. במדינה השמרנית, אפילו נשיקות מצונזרות ממסכי הטלוויזיה

עריכה: מתן חדד

משטרת אינדונזיה עצרה שלשום (שלישי) חשוד בן 24 שפרץ למערכת הבקרה הממוחשבת של חברת פרסום חוצות, והקרין סרט פורנוגרפי על שלט חוצות אלקטרוני בצומת סואן, בדרומה של הבירה ג'קרטה בשבוע שעבר. הסרטון הוקרן בשעת העומס במשך כחמש דקות, עד שכוחות המשטרה ניתקו את אספקת החשמל של שלט החוצות.

"החשוד הפר את חוקי המידע והטכנולוגיה ואת חוק הפורנוגרפיה", מסר אתמול דובר משטרת ג'קרטה אווי סטיונו. הוא הוסיף כי החשוד נעצר במשרדו שבדרום ג'קרטה, שם הוא עובד כמנתח נתוני טכנולוגיה. המשטרה הגיעה לחשוד לאחר שיחידת המאבק בפשעי סייבר הצליחה לאתר את כתובת ה-IP שאליה התחבר שלט החוצות. לדברי החשוד, הוא עשה זאת כ"מתיחה", לאחר שראה את נתוני הכניסה למערכת שהופיעו בשוגג על השלט.

הנהגים בכביש הספיקו לתעד את הסרטון הלא נאות, שכלל סצנות מיניות מפורשות, והפיצו את התיעוד בהרחבה ברשתות החברתיות. אינדונזיה, שמרבית האוכלוסייה בה מוסלמית, אוכפת מדיניות צנזורה מחמירה. סצנות הכוללות יחסי מין ואף נשיקות מוסרות מסרטים ומסדרות המשודרים במדינה, והרשויות חוסמות באופן גורף את הגישה לאתרי פורנוגרפיה ברשת.

עוד בוואלה! NEWS:
"הוא לא רצה לצאת": זוג גרמני החזיק את בנם 30 שנה בבית
ארה"ב: עובד NSA נעצר בחשד להדלפת צפנים מסווגים
הקרב על הבמבוק: פנדה נפלה מעץ בזמן שאכלה - ונקלעה לתגרה

(עדכון ראשון: 22:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully