וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילתה של ידידות נפלאה: כשווילו הקואלה פגשה פרפר. צפו

אנשי פארק סימביו שבאוסטרליה לא שיערו שגורת הקואלה שצילמו עבור סרטון תדמית, ופרפר שהניחו לידה, יחלו לפתח מערכת יחסים שלווה ומקסימה. "אפשר לראות אותה מסתכלת עליו וקצת פוזלת שכן הוא יושב על אפה"

ספק 500

ווילו, גור קואלה שמתגוררת בפארק הטבע סימביו שבאוסטרליה, צולמה עבור סרטון ווידאו, אלא שדעתה הוסחה בידי פרפר שהחליט להתיישב ממש על אפה. הסרטון, שהפך במהרה לוויראלי, ולא קשה להבין למה, מראה את השניים מפתחים סוג של חברות.

קווין פאלון, מנהל השיווק של פארק סימביו, סיפר כי התוצאות המקסימות של צילומי הווידאו של ווילו וחברה הפרפר הן תיעודו של צירוף מקרים משמח. הפארק צילם את ווילו כחלק מעריכת סרטון שנועד להציג את היוזמות החדשות לרווחת החיות השוהות בפארק.

עוד בוואלה! NEWS:
הקרב על הבמבוק: פנדה נפלה מעץ בזמן שאכלה - ונקלעה לתגרה
לא שותקים יותר: דגים הוקלטו שרים במקהלה ממש כמו הציפורים
האם דוב הקוטב "העצוב ביותר בעולם" יזכה לבית חדש באנגליה?

חברות בלתי צפויה קואלה ופרפר פצחו בידידות מופלאה באוסטרליה. ספק 500
הגיעה בריצה והפגינה סקרנות. ווילו והפרפר/ספק 500

"בכל מקרה רצינו לצלם פרפר על פרח כשהקואלות נמצאות ברקע, כאחת מהתמונות המרהיבות ביותר שיוצגו בסרטון", אמר פאלון לרשת ABC באוסטרליה. "כשהנחנו את הפרפר על הפרח, ווילו הגיעה בריצה והחלה להפגין המון סקרנות, ולהתחכך בפרפר".

"תוך רגעים ספורים הפרפר עף לכיוון ראשה של ווילו והתיישב עליו במשך זמן רב. זה היה הדבר הכי חמוד בעולם. אפשר לראות את ווילו מסתכלת עליו וקצת פוזלת משום שהוא יושב על אפה", הוסיף. "מעולם לא דמיינו שזה יקרה ושהתגובה של ווילו לפרפר תהיה כל כך מדהימה".

ווילו היא אחת משבע קואלות שחיות בפארק, שנמצא כ-45 קילומטרים מדרום לסידני. ווילו נולדה בפארק והיא כמעט בת שנה. "ווילו מפגיה המון חיבה, אבל היא קואלה יחסית עצמאית", העיד פאלון. "היא פשוט מתוקה ואוהבת מאוד בני אדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ווילו הקואלה בפארק הטבע סימביו שבאוסטרליה, אוקטובר 2016. פארק סימביו, אתר רשמי
"היא מתוקה ואוהבת מאוד בני אדם". ווילו הקואלה/אתר רשמי, פארק סימביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully