וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 מואשם כי ניסה לרצוח את זוגתו - כי חשד שהיא בוגדת בו

בן רבי, תושב רעננה, מואשם כי דקר את חברתו בת ה-17 בביתה בתל אביב לאחר שביקשה להיפרד ממנו. הוא צעק "אללה אכבר" ונמלט מהמקום. הנערה עדיין מאושפזת בבית החולים

גבר אזוק. ShutterStock
רבי הפר צו הרחקה שהוצא נגדו/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד בן רבי, בן 19 מרעננה, בגין ניסיון רצח של בת זוגו בת ה-17, תושבת תל אביב. לפי כתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, הוא עקב אחרי הנערה שעמה יצא במשך כמה חודשים ואיים עליה לאחר שחשב כי היא בוגדת בו עם ידיד שלה.

הצעירה, כך עולה מכתב האישום, התקשרה אליו לפני כשבוע וביקשה להיפגש עמו כדי לסיים את הקשר ביניהם. הוא הגיע לביתה כשהוא חמוש בסכין, כנס לחדרה וכשהפנתה אליו את הגב - מואשם רבי כי שלף את הסכין, התנפל עליה ודקר אותה 12 פעמים בגבה, בצווארה, בראשה, בחזה ובידיה. הנערה צעקה וברחה אל הסלון תוך שהיא מדמת.

הנאשם רדף אחריה לסלון, אחז בה ודקר אותה. בשלב זה שמעה עוזרת הבית את זעקות הנערה והבחינה בתקיפתה. לפי כתב האישום, היא ניצבה בין רבי לבין הצעירה וניסתה למנוע ממנו להמשיך לדקור אותה, אך בלי הצלחה. לאחר שהשתיים נפלו על הריצפה, צעק רבי "אללה אכבר", קיפל את הסכין ונמלט מהמקום. הצעירה הובהלה לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם היא מאושפזת עד היום.

עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן ושר החוץ של מצרים ישתתפו בהלווייתו של פרס
מנהיג שנוי במחלוקת: ח"כים ערבים לא ישתתפו בהלווייתו של פרס
מפיץ תמונות העירום של שרון פרי נאשם בפריצה ובהטרדה מינית

לפי כתב האישום, במהלך התקופה שבה היו השניים מעורבים במערכת יחסים, הגביל רבי את צעדיה, מנע ממנה להיפגש עם חברותיה, לבלות ולשוחח עם בחורים אחרים. בנוסף לכך, הוא התקין אפליקציה שבאמצעותה עקב אחר מכשיר הטלפון הנייד שלה. מדי יום, לאחר שסיים את עבודתו, התחקה הנאשם אחר המתלוננת ועקב אחריה בלי ידיעתה. בעקבות זאת השניים נפרדו כמה פעמים במהלך שלושת החודשים שבהם יצאו.

בין השאר, בכתב האישום מפורטות כמה פעמים שבהן רבי תקף את המתלוננת. באחת הפעמים התפתחה בין השניים מריבה בביתו של הנאשם, שבמהלכה דרש מהצעירה שתישן בסלון. היא סירבה, ובתגובה תקף אותה רבי ואמר שאם תסרב, הוא יסיע אותה לביתה. היא ביקשה לחזור לביתה, אך במהלך הנסיעה הוא מאושם שהכה אותה. לאחר שיצאה מהמכונית בסמוך לביתה בתל אביב, יצא אחריה רבי, הפיל אותה לרצפה, בעט בה ונשך אותה בקרקפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully