וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיץ תמונות העירום של שרון פרי נאשם בפריצה ובהטרדה מינית

29.9.2016 / 15:26

סאבר אבו עסא, תושב תל שבע, מואשם כי פרץ לרכבה של השדרנית, גנב את מכשיר הטלפון שלה ואת ארנקה והפיץ תמונות אינטימיות באינסטגרם. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

צילום: בני בן סימון, עריכה: מרום שפיצר

(אבו עסא מובא להארכת מעצרו, בשבוע שעבר)

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד סאבר אבו עסא בן 26, תושב היישוב תל שבע שבנגב, בגין פריצה לרכבה של השדרנית שרון פרי, גניבת מכשיר הטלפון הנייד שלה והפצת תמונות אינטימיות שהיו שמורות עליו. עסא הואשם בנוסף גם בחדירה לחומרי מחשב ובהטרדה מינית. בנוסף הגישה הפרקליטות בקשה להשאירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום אבו עסא פרץ לרכבה של פרי לפני כשבועיים, בחוף הדתי באשקלון. לאחר מכן הוא נכנס לחשבון הפייסבוק של פרי באמצעות הטלפון הנייד, שלח הודעות לכמה מאנשי הקשר שלה ומצא שתי תמונות בהן היא נראית בעירום. בהמשך העלה אבו עסא את התמונות לחשבון האינסטגרם של פרי. בהמשך הוא מחק את כל תוכן המכשיר. בנוסף לטלפון הנייד אבו עסא מואשם כי גנב גם את ארנקה של פרי וכן את כרטיס האשראי שלה.

עוד בוואלה! NEWS:
לשכתו של אבו מאזן הודיעה לישראל כי יגיע להלוויית פרס
הפרקליטות החליטה לסגור תיקים נגד 17 חשודים בפרשת ישראל ביתנו
ארגון זכויות אדם: צבא סודאן תקף אזרחים בדארפור בנשק כימי

דיון להארכת מעצר חשוד בגניבת הנייד של שרון פרי, בית משפט השלום בבאר שבע, ספטמבר. בני בן סימון
ניסה להימלט בעת מעצרו. אבו עסא בעת הארכת מעצרו ביום שישי האחרון/בני בן סימון

אבו עסא נעצר חמישה ימים לאחר המעשה כשנסע ברכבו בכביש 40 לכיוון דרום בסמוך לצומת להבים, במחסום משטרתי שנפרס במקום כחלק מפעילות יזומה לאיתורו. שוטרים שהבחינו ברכבו בפקק תנועה שנוצר לפני המחסום התקדמו לעברו כשהם קוראים לו לעצור. בתגובה, ניסה אבו עסא להימלט והדף את אחד השוטרים עם רכבו לעבר משאית שעמדה בסמוך.

על פי כתב האישום אבו עסא התנגש עם רכבו ברכב שעמד בשולי הכביש והשוטרים מיהרו אליו כדי למנוע ממנו להימלט ולעצור אותו. עוד תואר כי אבו עסא סירב להזדהות במהלך מעצרו, משך את חולצתו על פניו והשתולל. בהמשך, כשהובא לחדר חקירות במשרדי יחידת ההונאה של המשטרה בבאר שבע, ביקש אבו עסא ללכת לחדר השירותים שם השליך את סוללת מכשיר הטלפון הנייד שלו לאסלה, במטרה למנוע מהשוטרים לפענח את המידע השמור בו. בשל כך הואשם אבו עסא גם בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו ובהשמדת ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully