וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל בוכריס לראשונה על ספסל הנאשמים: כופר לחלוטין בהאשמות נגדו

29.9.2016 / 9:17

מח"ט גולני לשעבר, הנאשם באונס ובמעשים מגונים בחיילות, הגיע לראשונה לדיון בבית הדין הצבאי בתל אביב. עם תחילתו, אמר סנגורו כי בוכריס כופר לחלוטין בכתב האישום שהוגש נגדו. בית הדין קבע לוח זמנים לסיום הגישור בין הצדדים

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

לראשונה מאז הוחלט על הגשת כתב האישום נגדו בגין אונס ומעשים מגונים בחיילות הכפופות לו הגיע היום (חמישי) מפקד חטיבת גולני לשעבר, תת-אלוף (במיל') אופק בוכריס, אל בית הדין הצבאי המיוחד בתל אביב וישב על ספסל הנאשמים, לצד רעייתו. הדיון היום נקבע לצורך הקראת כתב האישום הקשה נגד בוכריס הכולל 18 סעיפי אישום.

עם תחילת הדיון אמר סנגורו כי בוכריס מכיר את כתב האישום לפרטיו וכופר בו לחלוטין. לדברי הסנגור, התגובה לכתב האישום תינתן בהמשך. במהלך הדיון מסרו השופטים כי עד אמצע דצמבר הליך הגישור בין הצדדים צריך להסתיים. השופטים קבעו כי הדיונים בתיק יחלו לאחר מכן. עם סיום הדיון הוחלט כי המועדים לדיון ולגישור ייקבעו בין הצדדים.

הדיון נקבע כבר לפני כמה חודשים, אולם השבוע נענו סנגוריו של בוכריס והתביעה הצבאית להצעת בית הדין המיוחד להתחיל הליך של גישור פלילי אצל השופט בדימוס אילן שיף על מנת להגיע להבנות. עם זאת, שופטי בית הדין סירבו לדחות את הדיון שנקבע להיום ובית הדין קבע בדיון לוח זמנים להליך הגישור הפלילי. בוכריס לא הגיע לבוש במדי צה"ל לאחר שפרש מהצבא בעקבות כתב האישום החמור.

לקריאה נוספת:
נשיאה, משפטן פלילי ותא"ל ללא רקע משפטי: ההרכב שידון בתיק בוכריס
פרשת אופק בוכריס: צה"ל סייע בייעוץ משפטי לאחת המתלוננות
תא"ל בוכריס שהואשם באונס פרש מצה"ל: "מתפנה למלחמת חיי"

תא"ל אופק בוכריס בדיון בבית הדין הצבאי בתל אביב 29 ספטמבר 2016. מגד גוזני
מכחיש את הטענות נגדו. בוכריס בבית הדין, היום/מגד גוזני

כתב האישום נגד בוכריס הוגש לאחר שחיילת שהייתה פקידה שלו בעת ששירת כמפקד חטיבת גולני וכן קצינה נוספת ששירתה תחתיו טענו כי המח"ט ביצע בהן שורה של עבירות מין. החיילת אף טענה כי בוכריס אנס אותה, בין היתר בצימר ברמת הגולן.

הקצינה לעומת זאת טענה כי בוכריס ביצע בה מעשים מגונים בכמה הזדמנויות, בין היתר בדירתה במרכז הארץ. בוכריס מצדו מכחיש כי ביצע עבירות מין וטען כי באחת הזדמנויות ניסתה הקצינה לנשקו, אולם הוא הדף אותה. בוכריס, המיוצג על ידי הסנגוריה הצבאית, מכחיש בתוקף את הטענות נגדו וטוען לחפותו.

(עדכון ראשון: 8:14)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תא"ל אופק בוכריס בדיון בבית הדין הצבאי בתל אביב 29 ספטמבר 2016. מגד גוזני
מצב רוח מרומם. בוכריס, היום בדיון/מגד גוזני
תא"ל אופק בוכריס בדיון בבית הדין הצבאי בקריה, תל אביב 29 ספטמבר 2016. מגד גוזני
בוכריס יוצא מבית הדין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully