וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד המטפלת שקשרה קשישה שבה טיפלה לגדר בבני ברק

26.9.2016 / 16:34

הפרקליטות הודיעה לסנגור המטפלת ולמשפחת הקשישה כי התיק נסגר מחוסר ראיות מספיקות. בפרקליטות ציינו כי מעשי המטפלת ראויים לגינוי, אך אינם עולים לכדי ביצוע עבירה פלילית

מטפלת קשרה חולת אלצהיימר לשער סמוך לקניון איילון, בני ברק. אוגוסט 2016. פייסבוק, אתר רשמי
הקשישה שתועדה קשורה לגדר/אתר רשמי, פייסבוק

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (שני) לסנגורה של מטפלת זרה, שקשישה שבה טיפלה תועדה קשורה לגדר בבני ברק, כי התיק נגדה נסגר מחוסר ראיות מספיקות. הודעה על החלטה זו נמסרה גם למשפחתה של הקשישה.

תיק החקירה נפתח בעקבות פוסט שהועלה לפייסבוק בתחילת חודש אוגוסט שבו נראית הקשישה, ישובה על כיסא גלגלים קשורה בשרשרת לגדר מול קניון איילון שברמת גן. בפוסט נטען כי הקשישה הושארה לבד בחום כבד למשך 40 דקות. המטפלת עוכבה לחקירה בעקבות פרסום הפוסט ושוחררה לביתה לאחר מכן.

לפי הפרקליטות, מחומר הראיות בתיק עלה כי לא ניתן להפריך את גרסת החשודה, ברמה הנדרשת במשפט הפלילי. המטפלת טענה כי היה עליה להגיע למקום שאינו נגיש לכיסא גלגלים ולכן היא השאירה את הקשישה לבד למשך 10 דקות לכל היותר ושבזמן זה הייתה עמה בקשר עין רציף. בתיק לא נמצאו עדויות אחרות הסותרות גרסה זו, בין היתר לנוכח העובדה שכותבת הפוסט סירבה למסור עדות במשטרה, ואף חזרה בה ממשך הזמן שציינה בפוסט כזמן שבו הושארה הקשישה ללא השגחה.

לפיכך, בפרקליטות החליטו כי לא מדובר בנסיבות שיש בהן סיכון לחייה של הקשישה או פגיעה שהייתה עלולה להזיק לבריאותה ברמת ההוכחה הנדרשת בפלילים על פי החוק. בפרקליטות ציינו עם זאת, כי מעשי המטפלת ראויים לגינוי, אך אינם עולים לכדי ביצוע עבירה פלילית על פי החוק והפסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully