וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את לא תשכחי את זה": אזרח זר נאשם באונס דרת רחוב באילת

26.9.2016 / 15:30

כתב אישום הוגש נגד מבקש מקלט מסודאן, בגין אונס אישה שביקשה ללון בדירתו, תוך ניצול מצוקתה. על פי האישום, הוא הבטיח לה כי תהיה מוגנת בביתו, אולם הכה אותה וצעק עליה. הוא נעצר לאחר שהתלוננה

אילוסטרציית אנס. ShutterStock
"את תזכרי מי אני כל החיים שלך"/ShutterStock

פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מבקש מקלט מסודאן, תושב אילת, בגין אונס של דרת רחוב, תוך ניצול מצוקתה. הנאשם, בשנות ה-20 לחייו, נעצר בתחילת החודש, בעקבות תלונה שהגישה האישה, ששמה נאסר לפרסום, ולאחר שממצאי DNA בדירתו קשרו אותו למעשה. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום, שהגיש עו"ד ראמי אלמכאווי מפרקליטות מחוז דרום, בין הנאשם לאישה, בת 37, הייתה היכרות שטחית. בתחילת החודש הגיעה המתלוננת לפארק בשכונה א' באילת, שם פגשה את הנאשם ואת חבריו, שהזמינו אותה להצטרף אליהם. לאחר שהמתלוננת סיפרה לנאשם ולחבריו שאין לה מקום לישון בו, הוא הציע לה להתארח בדירתו.

עוד בוואלה! NEWS:
תושב השרון חשוד באונס בתו בעלת צרכים מיוחדים
חייל בן 19 נעצר בחשד לאונס נערה בנמל ת"א - המשטרה לא דיווחה לציבור
תושב ירושלים חשוד בסחיטה: "200 אלף שקל - או שאתלונן שבתי נאנסה"

תחנת משטרה מרחב אילת. 26 בינואר 2016. חטיבת דובר המשטרה, משרד הביטחון
ממצאי DNA בדירה קשרו את הנאשם למעשה. תחנת המשטרה באילת/משרד הביטחון, חטיבת דובר המשטרה

למרות שהביעה חשש, הנאשם הבהיר כי ישנן מיטות נפרדות בדירה והבטיח למתלוננת כי היא תהיה מוגנת. לאחר שהגיעו לדירה, הנאשם ביקש מגבר נוסף ששהה שם לעזוב ונעל את דלת הדירה. לאחר מכן, הנאשם התקרב אל המתלוננת ודחף אותה בחוזקה בחזה במטרה להשכיבה על המיטה. הוא רכן מעל המתלוננת, שדחפה אותו הנאשם וביקשה ממנו לעזוב אותה. בתגובה לכך, החל הנאשם להכות את המתלוננת בידיו בפניה ובפלג גופה העליון.

הנאשם הצליח לרתק את המתלוננת למיטה, הפשיט אותה תוך כדי שהוא ממשיך להכות אותה, ואנס אותה, חרף ניסיונותיה להדוף אותו מעליה ולמרות צעקותיה. במהלך האונס, על פי כתב האישום, קרא הנאשם, "את תזכרי מי אני כל החיים שלך, את לא תשכחי את זה לעולם". לאחר מכן, עזבה המתלוננת את הדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully