וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים חשוד בסחיטה: "200 אלף שקל - או שאתלונן שבתי נאנסה"

21.9.2016 / 20:00

הגבר נעצר בחשד שדרש כסף ממשפחת בן הזוג של בתו, שהתלוננה כי האחרון התעלל בה ואנס אותה, תמורת אי-הגשת תלונה במשטרה. בן הזוג נעצר וטען כי דווקא הצעירה היא זו שהכתה אותו: "המשפחה שלה תמיד הייתה נגדי"

אילוסטרציה. אורי לנץ
משפחת הצעירה הגישה תלונה נגד החבר/אורי לנץ

תושב ירושלים נעצר השבוע בחשד שסחט באיומים את משפחת בן זוגה של בתו, שעל פי החשד התעלל בה מינית ואנס אותה. האב חשוד כי דרש 200 אלף שקלים מבני המשפחה בתמורה לאי-הגשת תלונה על אונס. יום לפני כן, נעצר בן הזוג וטען כי הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, הכתה אותו וכי "משפחתה הייתה נגדו תמיד".

תחילת הפרשה בסוף השבוע האחרון, אז סיפרה הצעירה לבני משפחתה כי בן הזוג התעלל בה מינית במהלך החודשים האחרונים ואף אנס אותה ביום שישי. בני המשפחה הגישו תלונה במשטרה, ובמקביל התקשר אביה למשפחת בן הזוג. אז, על פי החשד, הוא קילל ואיים על בני המשפחה ואף ניסה לסחוט אותם.

בעקבות הגשת התלונה, המשטרה עצרה ביום ראשון את בן הזוג בחשד לאונס ותקיפה הגורמת חבלה. מעצרו הוארך בשלושה ימים בידי שופטת בית משפט השלום בירושלים, קרן מילר, ופרקליטו טען בדיון כי "החשדות לא היו ולא נבראו". עוד טען הפרקליט כי התכתבויות בין הצעיר והצעירה מעידות כי היא זו שהכתה אותו. הוא הסביר גם כי "התקבל טלפון מאביה, שאמר שאם לא ישלם לו 200 אלף שקל הוא יגיש תלונה על אונס". בהתייחסותה להתכתבויות, אמרה השופט כי היא אינה סבורה שההודעות שוללות את החשד כי הצעיר אנס את בת זוגו.

עוד בוואלה! NEWS:
בתו של כדורגלן עבר נדקרה על ידי בן זוגה בדירתה בת"א; מצבה בינוני
רבנים לראש מועצת גוש עציון: "תתלונן על סחיטה – או שתתפטר"
אישום: התחזה לעוזרו של ליצמן – וגבה מחולים אלפי שקלים

בית במשפט השלום ירושלים, יוני 2015. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בירושלים. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

יום לאחר מכן נעצר אביה של הצעירה, זאת לאחר שבן זוגה מסר למשטרה את הקלטת השיחה עמו. בבית המשפט סיפר נציג המשטרה כי האב "קילל ואיים – ובכך הוא מודה – וכן דרש סכום של 200 אלף שקל". המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים, אולם השופטת שרון לארי בבלי שחררה אותו "על אף שקיים חשד סביר שביצע את המיוחס לו".

האב טען בחקירתו כי דווקא בני משפחת החבר הם שהציעו את הכסף. סנגורו, עו"ד שי ויזלברג, הסביר כי הוא אכן התקשר וקילל את בני משפחת החבר, אולם לא דרש מהם כסף. לדבריו, בהתאם לגרסת החשוד, הצעת התשלום באה דווקא מצד משפחת החשוד באונס. "מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין, נטול עבר פלילי, שכלפי בתו בוצע פשע לא פשוט, ובחמת זעמו עשה את אשר עשה", אמר. ויזלברג הוסיף כי "צר לי שמשטרת ירושלים בחרה לעצור אותו במקום להסתפק בחקירה בלבד".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
השופט: "קיים חשד סביר לתקיפת בת הזוג, אך לא לעבירת מין שלא בהסכמה"

במהלך השבוע קיימה המשטרה עימות בין החשוד באונס לחברתו. מעצרו הוארך היום עד לשעות הערב ולאחר מכן קבע בית המשפט כי ישוחרר למעצר בית עד יום ראשון. פרקליטו של הצעיר טען בדיון כי יש מסרונים בין השניים שבהם כתב לחברתו שלא ילך אתה לבריכה כי "הרביצה לו וכולו כחול".

"אני, את החיים שלי נתתי לה", אמר הצעיר היום בדיון. "המשפחה שלה ודודות שלה היו נגדי תמיד, אימא שלה הייתה מאיימת עליי עם משטרה". השופט דוד שאול גבאי ריכטר אמר כי הוא סבור שקיים חשד סביר לתקיפת בת הזוג, אך לא לעבירת מין שלא בהסכמה. בהתייחסו לעימות שנערך בין השניים, אמר כי "דווקא תשובותיו של הצעיר מחזקות את גרסתו, ולא להיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully