וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: פסטיבל ימי הביניים הבינלאומי התקיים באוסטרליה

26.9.2016 / 10:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נתניהו נפגש הלילה עם המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון בניו יורק, יום אחד בלבד לפני העימות הנשיאותי הראשון. קלינטון הדגישה כי אם תיבחר, תהיה מחויבת להתנגד להחלטות חד-צדדיות שיעלו במועצת הביטחון של האו"ם בעניין ישראל.

שיחת טלפון שהודלפה, שבה נשמע בכיר במודיעין המצרי לועג ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, עוררה מתיחות קשה בין רמאללה לקהיר. בהקלטה שפורסמה נשמע הממונה על התיק הפלסטיני במודיעין המצרי, משווה את אבו מאזן ל"גמל", במהלך שיחה עם יריבו של אבו מאזן, מוחמד דחלאן.

המתקפה על חאלב נמשכת: 23 אזרחים נהרגו במתקפות אוויריות על העיר מיום ראשון – כך דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם. לפי הדיווחים, בתי החולים מתקשים לקבל את כמות הפצועים חסרת התקדים.

באוסטרליה התקבצו אלפי בני אדם לחזות בדו-קרב בין אבירים כחלק מפסטיבל ימי הביניים הבינלאומי שהתקיים בפרבר של העיר סידני. המשתתפים המשועשעים לבשו תלבושות מהתקופה וחזו באבירים על סוסים נלחמים אלו באלו בחרבות עץ.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully