וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שהופרד אחרי 62 שנים ביחד - אוחד מחדש בבית האבות

תיעוד פרידת בני הזוג הקנדיים, בני יותר מ-80, ריגש את הרשת והביא ללחץ ציבורי - עד שלאחר חודש הועבר הקשיש למוסד שבו שוהה אשתו. "כעת יוכלו לחיות תחת אותה קורת גג בשנים שנותרו להם"

ספק 500

בני הזוג שהופרדו לאחר 62 שנות נישואים בבית אבות בקנדה בשל מחסור במיטות, אוחדו השבוע מחדש ותועדו על ידי נכדתם הנרגשת. וולפרם גוטשאק, בן 83, הועבר לאחר חודש של לחצים בינלאומיים לבית האבות שבו נמצאת אניטה, אשתו בת ה-81. "האיחוד העלה דמעות בעיני כל המעורבים", כתבה שלי ברטיק, נכדתם, בעמוד הפייסבוק שלה. "כעת הם יוכלו לחיות תחת אותה קורת גג בשנים שנותרו להם, ולא יכולנו להיות יותר אסירי תודה".

הזוג עלה לתודעה עם הפרדתו, לאחר שברטיק צילמה אותם בוכים במפגש ביניהם לאחר ההפרדה. וולפרם הוכנס למרכז סיוע בינואר אחרי שסיבוכים במחלת הדמנציה שממנה הוא סובל לא אפשרו לאניטה לטפל בו בבית. ארבעה חודשים לאחר מכן, היא נכנסה למתקן אחר, בתקופה שבה אובחנה כחולה בלימפומה, חרף מאמצי המשפחה להשאיר אותם יחד.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"כבר היה עדיף לפוצץ אותה": בסין זועמים על שיפוץ החומה הגדולה
ההאקרים הכו שוב: עותק הדרכון של מישל אובמה הודלף לרשת
"תביאו את עומרן": המכתב של אלכס בן השש שריגש את אובמה

הפוסט שכתבה נכדתם של השניים בפייסבוק

שני המקומות נמצאים במרחק של חצי שעה אחד מהשני והמשפחה הייתה מסיעה את אניטה כדי לראות את וולפרם כמה פעמים בשבוע. כשברטיק פרסמה את התמונה שעוררה סערה ברשת, סיפרה: "התמונה העצובה ביותר שאי פעם צילמתי הייתה כשסבי וסבתי נפגשו לאחרונה". היא ציינה כי הוא הושיט לה יד, ובכה.

(עדכון ראשון: 23:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully