וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ ייפגש עם קלינטון וטראמפ, הרכבת חוזרת לפעול: כותרות השבת

נתניהו נפגש עם שר החוץ האמריקני והודיע כי ייפגש השבוע עם המתמודדים במרוץ לנשיאות ארצות הברית. אם לארבעה נורתה למוות בלוד, והרכבת תשוב מחר לתנועה סדירה. אלה הכותרות שעשו את השבת

צילום: רויטרס

(בווידאו: נתניהו נואם בעצרת האו"ם ביום חמישי)

נתניהו ייפגש ביום ראשון עם הילרי קלינטון ועם דונלד טראמפ

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המבקר בימים אלה בניו יורק, ייפגש ביום ראשון עם המועמדים לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון ודונלד טראמפ - כך נמסר הלילה מלשכתו. מוקדם יותר השבוע נפגשו השניים עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, שהגיע אף הוא לניו יורק כדי להשתתף בעצרת האו"ם.

הפגישות עם קלינטון וטראמפ יתקיימו בפתחו של שבוע דרמטי במערכת הבחירות האמריקנית, כאשר יממה לאחר מכן צפויים להיפגש השניים לעימות הנשיאותי הראשון, שייערך באוניברסיטת הופסטרה שבלונג איילנד.

תנועת הרכבות בהרצליה ובת"א תשוב לסדרה מחר בבוקר

תנועת הרכבות בתחנות הרצליה ותל אביב תחודש מחר בשעה 5:00. עבודות התשתית בתחנות האוניברסיטה, סבידור-מרכז והשלום בתל אביב החלו בלילה שבין יום ראשון ליום שני, והיו צפויות להימשך עד ליום שלישי הקרוב בשעה 5:00, אולם לדברי המשטרה הסתיימו מוקדם מהצפוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נתניהו נפגש עם ג'ון קרי: "חשוב לדבר ישירות על קידום שלום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (שישי) עם שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. נתניהו ציין בפני קרי כי הייתה לו פגישה מצוינת עם הנשיא אובמה, והוסיף כי הוא מצפה להמשיך את השיח עם קרי עצמו. "אנחנו מדברים כמעט כל יום", אמר נתניהו, "אבל תמיד חשוב ויעיל לדבר ישירות על איך אפשר לקדם שלום ויציבות עם שכנינו באזור".

שר החוץ של ארצות הברית אמר כי "ההיקף של הסכם הסיוע, שמבטא מחויבות ביטחונית ארוכת טווח, הוא הצהרה מדהימה בנוגע לידידות בין ישראל לבין ארצות הברית". הוא הוסיף כי לדעתו עוד ניתן להגיע להישגים בתחום הביטחון והיציבות באזור בחודשים שנותרו עד סוף כהונתו, שתסתיים לאחר הבחירות בארצות הברית שיחולו בחודש נובמבר.

אם לארבעה נרצחה במכוניתה: במשטרה חושדים כי הרוצח טמן לה מארב

אישה בת 32, אם לארבעה ילדים, נורתה אתמול למוות במכוניתה סמוך לאולם אירועים בלוד. קרובי משפחתה הבהילו אותה לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. במשטרה חושדים כי הרוצח הטמין לאישה מארב וירה בה מטווח קצר. כמו כן, נבדק אם ילדיה של האישה, בני חמש עד 11, היו במכונית בעת שנורתה למוות. המשטרה בודקת כמה כיווני חקירה ובהם גם סכסוך כספי בין האישה לבין הגרוש שלה.

הרוגה וארבעה פצועים קשה בתאונות דרכים ברחבי הארץ

נערה נהרגה וארבעה בני אדם נפצעו באורח קשה בארבע תאונות דרכים ברחבי הארץ. בתאונה שאירעה הלילה בבאקה אל-גרבייה שבצפון השרון נהרגה נערה בת 17. היא הובאה למתקן רפואי בעיר וחובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה לאחר שפעולות ההחייאה לא צלחו.

בתאונה נוספת הלילה בשביל כורכר בסמוך למושבה בת שלמה שבאזור זכרון יעקב נפצע צעיר בן 19 באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא סובל מחבלה בגפיים.

שר החוץ של רוסיה: "אסור לתת לסוריה להידרדר לקטסטרופה"

שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב נשא אתמול דברים בעצרת הכללית של האו"ם. לברוב אמר כי "הגיע הזמן ללמוד ממשברים קודמים" והזהיר כי "אין לתת לסוריה להידרדר לקטסטרופה". הוא הוסיף עוד כי הוא מעוניין לראות שלקואליציה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) יש השפעה על ארגוני המורדים בסוריה, כך שאם תוכרז הפסקת אש במדינה - הם לא יפרו אותה.

שר החוץ הרוסי התייחס גם לניסויי הגרעין של קוריאה הצפונית והאשים את ארצות הברית בכך שהיא מנצלת את המצב כדי לחמש את האזור.

בשל חשש לחטיפה: כוחות גדולים פעלו באזור גזרת שכם

כוחות גדולים נפרסו אמש באזור שכם לאחר שהתקבלו דיווחים על חשש לחטיפת אזרח ישראלי. לאחר שעות של חיפושים, הוסר הבוקר החשש.

האירוע החל בעקבות חיילים שדיווחו כי שמעו צעקות בעברית מתוך כלי רכב. הלוחמים בגזרה הציבו מחסומים ארעיים באזור חווארה ובגזרת שכם ובדקו ביסודיות כלי רכב. על פי דיווחים פלסטיניים, הכוחות חסמו לחלוטין את הכניסות לשכם, נכנסו לבתים וחיפשו בהם חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully