וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בחתונה: במשטרה חושדים כי הרקע הוא סכסוך כספי בין עבריינים

להערכת חוקרי המשטרה, הצעיר בן ה-21 שנדקר למוות בקטטה בפרדס חנה היה מעורב בסכסוך בין חברים בארגוני פשיעה. מעצרם של החתן, חברו ואביו הוארך בחמישה ימים. האם שוחררה

ספק 500

חוקרי המשטרה מעריכים כי הרקע למותו של צעיר בן 21, שנדקר הלילה (שישי) למוות בקטטה מרובת משתתפים מחוץ למסעדת "דניאל" שבה נחגגה חתונה בפרדס חנה, הוא סכסוך כספי בין עבריינים. החתן, בן 23, והוריו בני 40 ו-44, נעצרו בחשד לרצח, כמו גם חברו של החתן, אולם האם שוחררה. השופטת גלית גץ אופיר מבית משפט השלום בחיפה החליטה להאריך את מעצרם של החתן, של אביו ושל חברו בחמישה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
קצין בשב"ס חשוד במעשים מגונים בסוהרת תחת פיקודו
"לא ידע מי זו שרון פרי": נחשפה זהות החשוד בהפצת תמונות העיתונאית
תלמידות דיווחו על ניסיון תקיפה - המשטרה הסתירה זאת מהציבור

בן 20 מפרדס חנה שנדקר למוות בקטטה מחוץ לחתונה ביישוב. 23 בספטמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"בדרך לבית החולים מצבו הידרדר והוא איבד דופק". הנרצח/צילום מסך, פייסבוק

בדיון בהארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי מחומר החקירה עולה חשד סביר כי העצורים מעורבים באירוע. הוא אף טען כי כאשר המשטרה הגיעה לביתו של החבר של החתן, הוא כבר החל בפעולות לשיבוש חקירה, ולכן חשוב להחזיקו במעצר. עוד ציין כי החשוד שמר על שתיקה בחקירתו וסירב להסביר כיצד נגרמה פציעה בידו. לדברי נציג המשטרה, קיים חשד כי הפציעה נגרמה באירוע.

הנציג הוסיף כי אחד החשודים טען שהיה שיכור בשעה שבה התרחש האירוע וזכרונו התערפל. הוא נשלח לבדיקה בבית חולים. לדבריו, על המשטרה לחקור עוד 70 ממשתתפי החתונה, וכן עוד שלושה ארבעה אנשים שלא נכחו בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
החתן שבחתונתו אירע רצח בפרדס חנה, בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, 23 בספטמבר 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי -  Huawei, אלי אשכנזי
החתן בבית משפט השלום בחיפה, היום/אלי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei
אביו של החתן שבחתונתו אירע רצח בפרדס חנה, בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, 23 בספטמבר 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי -  Huawei, אלי אשכנזי
אביו של החתן בבית משפט השלום בחיפה, היום/אלי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei

באירוע, שהנרצח היה אחד ממוזמניו, נכחו עבריינים רבים החברים בארגוני פשיעה באזור הצפון, ומוכרים למשטרת מחוז חוף. גם החתן ואביו מוכרים למשטרה, והבן עצמו נחשב ליעד מרכזי של המחוז ונחשב לחלק מעולם הפשע באזור. לאחרונה הצליחה המשטרה לסכל ניסיון לפגוע באב החתן שנעצר. ארבעה חשודים נעצרו בסמוך לביתו עם כלי רכב גנוב לאחר שהתכוונו ככל הנראה למלכד אותו ליד הבית.

"כשהגענו ראינו בחניון ציבורי צעיר שוכב מחוסר הכרה ועל גופו כמה פצעי דקירה", תיארה סופי רוזנברג, פרמדיקית מד"א. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים והנשמה, ופינינו אותו במהירות לבית החולים. בדרך מצבו הידרדר והוא איבד דופק, אז ביצענו בו פעולות החייאה עד לחדר ההלם בבית החולים, שם הרופאים המשיכו להיאבק על חייו".

עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג, המייצגים את החשודים, מסרו כי הם מכחישים כל קשר לאירוע. לטענתם, הנרצח הוא חבר שלהם והם לא מצויים בסכסוך עמו.

(עדכון ראשון: 13:28)

חברו של החתן שבחתונתו אירע רצח בפרדס חנה, בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, 23 בספטמבר 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי -  Huawei, אלי אשכנזי
חברו של החתן בבית משפט השלום בחיפה, היום/אלי אשכנזי, באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת דניאל בפרדס חנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully