וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידות דיווחו על ניסיון תקיפה - המשטרה הסתירה זאת מהציבור

23.9.2016 / 10:50

השתיים, תושבות ראשון לציון, דיווחו כי גבר חבוש כובע ומשקפיים ניסה להכניסן למכוניתו. הן נמלטו ומוריהן הגישו תלונה במשטרה. הסתרת המקרה עוררה זעם בקרב ההורים - ורבים מהם בחרו ללוות את ילדיהם לבתי הספר

רחוב פינסקר בראשון לציון. ראובן קסטרו
דיווחו שהחשוד חבש כובע ומשקפי שמש. רחוב פינסקר שבו התרחש האירוע/ראובן קסטרו

שתי תלמידות באחד מבתי הספר בראשון לציון דיווחו אתמול (חמישי) למשטרה כי גבר אלמוני ניסה לתקוף אותך בעת שצעדו ברחוב פינסקר בעיר. על אף פתיחת חקירה בנושא - הוחלט במשטרה להסתיר את המקרה מהציבור. הורים רבים בעיר הביעו את מורת רוחם מאי-פרסום התלונה, ובשל החשש לביטחון ילדיהם, העדיפו ללוותם הבוקר לבתי הספר.

שתי הילדות צעדו ברחוב ובשלב מסוים, לטענתן, נעצרה לידן מכונית ובה גבר שחבש כובע ומשקפי שמש. הן סיפרו כי הוא ניסה להעלות אותן לרכבו, אך השתיים הצליחו לברוח מהמקום ולדווח למורים בבית הספר שלהן - שהזעיקו בתורם את המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר נרצח בחתונה בפרדס חנה: החתן והוריו נעצרו
נעצר חשוד בהפצת התמונות האינטימיות של העיתונאית שרון פרי
אחיו של הגבר שנמצא כבול לעמוד: "הוא נוהג לקשור את עצמו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעה ובה מפורטים פרטי מפגש ההסברה שאורגן בידי ההורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרי משטרת ראשון לציון פתחו בחקירת המקרה ואף דלו סרטונים ממצלמת אבטחה באזור בניסיון לאתר את הנהג וכלי הרכב. עם זאת, במשטרת מחוז מרכז בפיקודו של ניצב מוטי כהן הוחלט להסתיר את המקרה - דבר שגרם לדאגה בקרב הורי העיר.

הסיפור צף ברשתות החברתיות ובקבוצות ווטסאפ שונות של הורים ותלמידים בראשון לציון. הסתרת המקרה בידי המשטרה עוררה זעם רב והגבירה את הלחץ והחרדה בקרב ההורים. בעקבות חששותיהם, הורים מבית הספר שבו לומדות הילדות ארגנו כנס הסברה להורים ולתלמידים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בדיווח לפיו גבר הציע לשתי ילדות לעלות לרכב, הן סירבו והוא עזב את המקום. כוחות משטרה הגיעו למקום ובוצעו סריקות. לא בוצעה כלל תקיפה או ניסיון תקיפה וטענת הסתרת האירוע מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully