וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המתיחות הביטחונית: בגולן מרוצים מכמות התיריים

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפר ראש המועצה האזורית גולן, אלי מלכה, כי לא רק שהמטיילים ממשיכים להגיע לאזור, אלא שהענף נמצא בהתפתחות מתמדת. "צה"ל מספק מעטפת מצוינת שנותנת לנו ולמטיילים שקט וביטחון"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

לאחר שבוע של זליגת ירי ממלחמת האזרחים בסוריה לרמת הגולן, הורגשה מתיחות מחודשת בגבול הצפוני של ישראל. ואולם, תושבי האזור מספרים כי תחושת הביטחון נשמרת, ועל כך מעידה כמות התיירים הגדולה שפקדה את הגולן בימים האחרונים. התיירים הישראלים עדיין צפויים להגיע בהמוניהם לטייל באזור גם בתקופת החגים הקרובה.

"למרות הלחימה הקשה בצד השני, למרות הפצמ"רים ולמרות כיפת ברזל, גם בסוף השבוע האחרון המטיילים המשיכו לטייל בגולן, ולא רק הישראלים. יש פה חבל ארץ מקסים, ואנחנו נהנים לחיות בו ולהרגיש בטוחים", אמר אתמול (שני) אלי מלכה, ראש המועצה האזורית גולן, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

עוד בוואלה! NEWS:
שני יירוטים ברמת הגולן: "התושבים הם חיילים-אזרחים של המדינה"
המורדים ירו לשטח ישראל – ואסד חטף. האם צה"ל ישנה את המדיניות?
סוריה על תקיפת צה"ל בגולן: ישראל מנסה להכשיל את הפסקת האש

קיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן. ניר יהב, מערכת וואלה!
מטיילים במעיין עין מוקש שבסמוך לקיבוץ עין זיוון בצפון הרמה/מערכת וואלה!, ניר יהב

"אין סיבה שיהיו ביטולים לקראת החג. יש הזמנות, ובכל אתרי התיירות מתכוננים למטיילים. יש גרף עלייה בפיתוח התיירות בגולן, אנחנו בסך הכול בתקופה טובה מאוד של התפתחות, קליטת משפחות והרחבת הבנייה", הסביר. לדבריו, פריסת מערכת כיפת ברזל באזור מוסיפה לתחושת הביטחון בקרב התושבים והתיירים. "צה"ל מספק מעטפת מצוינת שנותנת לנו ולמטיילים שקט וביטחון", אמר.

גם דודי מורד, תושב קיבוץ אלרום שבצפון רמת הגולן, סיפר כי לא הורגשה השפעה על ענף התיירות עקב האירועים הביטחוניים האחרונים באזור. "אתר הקמפינג שבקיבוץ כבר מוזמן כולו ונמצא בתפוסת מלאה לקראת ראש השנה. רבים נוספים מתקשרים ומבקשים להיכנס לרשימת ההמתנה", אמר. "עד כה ישנם כ-1,500 מטיילים נוספים שצפויים להגיע לסיורים באתרי הקיבוץ בחגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עשן מיתמר מהיישוב ג'ובאתא א-חשב בסוריה כפי שנראה מגבול ישראל. 11 בספטמבר 2016. רויטרס
"אין סיבה שיהיו ביטולים". קרבות בכפרים הסוריים שמעבר לגבול/רויטרס

שבועיים לפני ראש השנה, נרשמת תפוסה גבוהה בכפרי הנופש ובבתי המלון באזור הגליל, הגולן והכנרת. שפי מור, מנכ"ל תיירות מרום גולן, דיווח על תפוסה של 100% בחדרי האירוח ובבקתות העץ. גם חיים סתתיהו, מנכ"ל תיירות עין גב, דיווח על תפוסה גבוהה של יותר מ-90%.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully