וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון תעמולה פלסטיני בהריסות גוש קטיף: "ישראלים, סעו לברלין"

בסרטון, שצולם בהריסות התנחלות, נראה זוג "ישראלים" משוחחים בעברית על המצב הביטחוני. אחרי שאחד מציע "לחזור הביתה לתל אביב", הם מגיעים לבסוף למסקנה כי "אין ברירה אלא לחזור לגרמניה"

צלמים זמניים מורשים

סרטון תעמולה שפורסם אמש (ראשון) ברשתות החברתיות קורא לישראלים "לחזור לארץ המוצא גרמניה". בסרטון, שלא ברור מי עומד מאחוריו, נראים שני שחקנים המציגים זוג ישראלים, במה שנראה כהתנחלות וככל הנראה צולם בהריסות אחת מההתנחלויות שפונו בגוש קטיף, המשוחחים בעברית על המצב הביטחוני.

"תגיד לי, לא שמעת מה היה?", קורא אחד מהם. לכך משיב השני, החובש כיפה ונושא נשק: "מה אפשר להיות יותר גרוע מפיגועי הדקירה והדריסה נגד החיילים במחסומים, שהיו לשגרת חיים בחווארה ובגוש עציון?". הראשון אומר לו: "ברור שאתה מנותק וחי בבועה. לא שמעת על פיגוע בעתניאל, ופיגוע אחר בבית חורון ושלישי בבית אל?".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: המחבל מירדן מתקרב לשוטר מג"ב עם סכינים - ונורה
שישה אירועי טרור ב-48 שעות: "הפיגועים לא יסתיימו בקרוב"
אבו מאזן נחוש לקיים בחירות מקומיות ברשות - גם בלי רצועת עזה

"הסתלקו מארצנו": חמאס פרסם סרטון תעמולה על רקע הפיגועים. מערכת וואלה! NEWS
"הפיגועים האלה הם סיפור אחר לגמרי, בכל פירוש המילה"/מערכת וואלה! NEWS

הראשון מתעקש: "פיגועים? לא, לא שמעתי". לדברי השני, "הפיגועים האלה הם סיפור אחר לגמרי, בכל פירוש המילה. המחסומים עבור המחבלים היו ליעד שולי. עברו למטרות יותר רציניות ומדויקות, ומועדפות. ההתנחלויות, ואני ואתה הפכנו למטרתם". בשלב זה, הראשון מודה כי "זה נשמע מפחיד", ומציע: "זה הזמן לחזור הביתה לתל אביב".

לדברי השני, "זה לא יעזור. ממש אמש היה פיגוע דריסה בתל אביב". לכך עונה הראשון: "לא יכול להיות. זה כבר מסוכן. אין לי ברירה אלא לעקור ולחזור לארץ המוצא גרמניה! אני נוסע לברלין". השני משיב לו: "זה הכי מסוכן, חייבים לצאת לדרך מוקדם יותר. הלוואי שלא נהיה אני ואתה על מטרתם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הלוואי שלא נהיה אני ואתה על מטרתם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום הסרטון נראה שחקן המדמה מחבל פלסטיני, שמתגנב מאחורי השניים, קורא "אללה אכבר" ויורה בהם. אחד מהישראלים נשמע קורא ברקע: "לא!". לאחר מכן, מופיע על המסך כיתוב בעברית ובערבית, שקורא: "הסתלקו מארצנו". הסרטון פורסם בחשבון לא מוכר שנקרא "הארץ הכבושה", וזכה לצפיות מעטות בלבד.

(עדכון אחרון: 23:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully