וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה בבניין בירושלים: 36 נפגעו קל משאיפת עשן

19.9.2016 / 0:30

האש החלה בקומה השביעית בבניין בן עשר קומות ברחוב השח"ל בשכונת גבעת מרדכי. הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק, הדסה הר הצופים והדסה עין כרם בעיר. שישה צוותי כבאות השתלטו על האש וכיבו אותה

צילום: יוני ריקנר, עריכה: אביב אירגז

שריפה פרצה הלילה (ראשון) בבניין ברחוב השח"ל בשכונת גבעת מרדכי שבירושלים. 36 דיירים, בהם שלושה תינוקות, נפגעו באורח קל משאיפת עשן. הנפגעים פונו על ידי צוותי מד"א לבתי החולים שערי צדק, הדסה הר הצופים והדסה עין כרם בעיר. מדוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי שישה צוותים שפעלו במקום השתלטו על האש וכיבו אותה. רחוב השח"ל נסגר זמנית לתנועת כלי רכב. עדיין לא ידוע מה מקור השריפה.

לאחר קבלת הדיווח על השריפה ב-22:14, לוחמי האש חילצו עשרות לכודים, בהם נשים ותינוקות רבים, ופעלו שעות רבות לאוורור הבניין מהעשן הרב שהצטבר בו. כמו כן, נמסר כי ייתכן שלשריפה קדם פיצוץ.

עוד בוואלה! NEWS:
על רקע אישור ההסכם: נתניהו ואובמה ייפגשו השבוע בניו יורק
"ההיסטוריה תזכור שהיינו פה היום": נאום החזון של לפיד
איילת שקד: "תנועת ה-BDS היא ארגון טרור שעלינו לסכל"

שריפה פרצה בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, 18 בספטמבר 2016. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
שישה צוותי כיבוי במקום/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

לחדרי המיון במרכזים הרפואיים של הדסה פונו שבעה נפגעים בסך הכול, ארבעה להר הצופים ושלושה לעין כרם. בין הנפגעים שהגיעו להדסה עין כרם היו אם ושלושת ילדיה. לבית החולים שערי צדק פונו יתר הנפגעים משאיפת עשן מהשריפה, בהם חמישה ילדים.

בעקבות השריפה ערכו צוותי אגף חירום וביטחון בעיריית ירושלים וראש העירייה ניר ברקת סיור בדירות הבניין שבו פרצה הדלקה כדי להעריך את מצבן. בסיור, שנערך עם גורמי רווחה, נמצא כי רוב הדירות ראויות למגורים והדיירים יוכלו ללון בהן. מהעירייה נמסר כי צוותיה וצוותי הרווחה ידאגו למקום לינה לכל הדיירים וילוו את המפונים לבתי החולים. מחר יגיעו צוותים לבניין בשנית כדי לבחון אם עולים צרכים נוספים מצד הדיירים.

(עדכון ראשון: 22:35)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שריפה פרצה בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, 18 בספטמבר 2016. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
עשרות לכודים חולצו מהבניין/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully