וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספטמבר בניחוח של קיץ: גל חום כבד יורגש השבוע ברחבי הארץ

18.9.2016 / 18:29

ממחר יעלו הטמפרטורות ויהיה חם מהרגיל לעונה. בימים שלישי ורביעי יהיה חם מהממוצע בחודשים יולי-אוגוסט. יום חמישי, עם תחילתו הרשמית של הסתיו, תורגש הקלה. תחזית באולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

חודש ספטמבר אמנם מאופיין במזג אוויר קייצי, אך הוא גם מסמל את תחילת הסתיו. ואולם, בתחזית מזג האוויר שמסר היום (ראשון) באולפן וואלה! NEWS חזאי חדשות 10 טל שמאי, בימים הקרובים צפוי גל חום לפקוד את אזורינו. הוא יימשך עד יום חמישי, אז תתחיל רשמית עונת הסתיו. יום חמישי, 21 בספטמבר, הוא יום השוויון, שבו אורך היום זהה לאורך הלילה. כבר בימים האחרונים אפשר היה לחוש את התקצרותם של הימים.

גל החום צפוי להתחיל כבר מחר (שני), כאשר הטמפרטורות יתחילו לעלות ומזג האוויר יהיה חם מהרגיל בעונה, בעיקר בהרים ובפנים הארץ. בימים שלישי ורביעי צפוי להימשך גל החום, והטמפרטורות יגיעו עד 34 מעלות בהרים. מדובר בטמפרטורות גבוהות מהממוצע בחודשים יולי-אוגוסט. הלחות תעלה במישור החוף ויורגש עומס חום.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
האישומים חשפו: נאנסה ע"י אביה החורג – והותקפה מינית בידי האב הביולוגי
סערה בהתנחלות בשל הופעה של עברי לידר: "הוא סוטה מוצהר"
מצבו של פרס ללא שינוי: ינותק בהדרגה ממכשירי ההנשמה

חמסין בתל אביב. ראובן קסטרו
בימים הקרובים נוכח גל החום הים יהיה שטוח. תל אביב/ראובן קסטרו

יום חמישי, עם תחילתו של הסתיו, תורגש הקלה בעומס החום. סוף השבוע צפוי להיות הנעים ביותר מאז האביב, עם 24-25 מעלות מקסימום בירושלים. כמו כן, מזג האוויר יהיה הרבה יותר מעונן וייתכן שבימים שישי ושבת אף ירד גשם. בימים הקרובים הים יהיה שטוח לנוכח גל החום שיפקוד את האזור. עם ירידת הטמפרטורות בסוף השבוע וההקלה בעומס החום, גובה הגלים צפוי לעלות באופן ניכר.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים מ-30 מעלות ביום ועד 19 מעלות בלילה, בתל אביב מ-30 ועד 22, באשדוד מ-30 עד 22, בחיפה מ-29 עד 22, בצפת מ-30 עד 18, ברמת הגולן מ-33 עד 18, בטבריה מ-37 עד 24, בבקעת בית שאן מ-36 עד 22, בים המלח מ-38 עד 28, בבאר שבע מ-35עד 18, במצפה רמון מ-31 עד 17 ובאילת מ-38 עד 25 מעלות.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully