וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישומים חשפו: נאנסה ע"י אביה החורג – והותקפה מינית בידי האב הביולוגי

18.9.2016 / 15:45

מפרטי הפרשה, המתפרסמים בוואלה! NEWS לראשונה, עולה כי הנערה נאנסה על ידי אביה החורג, שבין היתר אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. לאחר שנים של התעללות עברה לחזקת אביה הביולוגי, שתקף אותה מינית כשסייע לה בלימודים. "את מטריפה אותי", אמר לה

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן.

נערה שנאנסה על ידי אביה החורג הועברה למשמרת אצל אביה הביולוגי – שהתעלל בה מינית אף הוא. כך עולה מעיון בשני כתבי אישום חריגים בחומרתם שהוגשו לבית המשפט המחוזי ירושלים בשבוע שעבר.

מפרטי הפרשה, שמתפרסמת כאן לראשונה, עולה כי אביה החורג של הצעירה, כיום בת 28, היה הראשון שפגע בה מינית. בהיותה נערה מתבגרת, בגילאים 16-11, הוא הנהיג כלפיה משטר חינוכי נוקשה שכלל צעקות, יחס מזלזל ועונשים רבים. כך, וידא כי לא תתנגד למעשים שדרש ממנה לבצע בו.

עוד בוואלה! NEWS:
בכירי בל"ד עוכבו לחקירה בחשד שהעבירו מיליונים למפלגה בדרכי מרמה
עד תביעה בפרשה 512: "הצמידו לי אקדח לרקה ושאלו - 'אתה או הבן שלך?'"
פרשת השחיתות בבל"ד: חברי כנסת מטעם המפלגה עשויים להיקרא לעדות

נאשמים בבעילה אסורה של קטינה. רוני כנפו
מסכת ייסורים מצד שני האבות. דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבוע שעבר/רוני כנפו

האב החורג, לפי כתב האישום, ניצל את השפעתו עליה ואת מעמדו בתוך המשפחה. הוא נגע באיבריה המוצנעים, אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי ולאונן לו. בגין מעשים אלו הוא מואשם בין היתר בעבירות של מעשי סדום, מעשים מגונים בקטינה בת משפחה מתחת לגיל 14 ובביצוע מעשה סדום בבת משפחה שטרם מלאו לה 21 שנים.

ואולם בכך לא תמה מסכת הייסורים שעברה המתלוננת. בהגיעה לגיל 16, עברה הנערה למשמורת של אביה הביולוגי ועברה להתגורר בביתו. שם, ביצע בה האב שורה של מעשים מיניים חמורים, שכללו החדרת אצבעות לאיבר מינה ולפי הטבעת שלה, התחככות בגופה עד שהגיע לפורקן, וליקוק איבר מינה. בשלב כלשהו, הביעה המתלוננת את התנגדותה למעשים באוזני אביה, דבר שגרם לו בחלק מהמקרים לחדול ממעשיו, אולם הוא שב לסורו כעבור דקות אחדות או למחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האב אמר לבתו: "אני סובל מבעיה"

האב הביולוגי הסביר לבתו כי הוא "סובל מבעיה" וכי היא "מטריפה אותו". בחלק מהמקרים המעשים נעשו תוך עיסוי שהעניק הנאשם למתלוננת, ובמקרים אחרים המעשים נעשו במהלך שיחה או עזרה בלימודים שהעניק הנאשם לה בחדרה או בעת צפייה בסרט בסלון. בגין מעשים אלו הוא מואשם בין היתר בבעילת בת משפחה ובביצוע מעשה סדום בצעירה שטרם מלאו לה 21.

במקביל להגשת כתב אישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצרם של שני הנאשמים עד לתום ההליכים. דיון בעניינם התקיים ביום רביעי האחרון והחלטה בסוגיית המעצר צפויה להימסר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully