וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזליגה מסוריה נמשכת: פצמ"ר נפל ברמת הגולן; אין נפגעים

בפעם הרביעית ביממה האחרונה נפל פצמ"ר בשטח ישראל כתוצאה מירי תועה מסוריה. אתמול תקף צה"ל מטרות של צבא אסד ברמת הגולן הסורית, יום אחרי שנורו טילי קרקע-אוויר לעבר מטוסי חיל האוויר

עריכה: ניר חן

פצצת מרגמה נפלה הערב (רביעי) ברמת הגולן - לא נגרם נזק ואין נפגעים. מדובר בפעם הרביעית ביממה האחרונה שבה זולג פצמ"ר ממלחמת האזרחים המתנהלת בסוריה.

אתמול נפלו שלוש פצצות מרגמה בגולן, האחרונות בשורת הנפילות שאירעו באזור בימים האחרונים. בשעות הלילה תקף חיל האוויר תותחים השייכים למשטר הסורי במרכז רמת הגולן הסורית. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה", נמסר מדובר צה"ל. "צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לנעשה בשטחו. עם זאת, לא יהסס לפעול גם מול גורמי התנגדות אחרים בסוריה".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראל והרשות סיכמו על הקמת צינור גז לרצועת עזה
נתניהו על הסיוע הביטחוני: "מודה לאובמה על ההסכם ההיסטורי"
גם בסופ"ש הקרוב: עבודות יבוצעו במהלך השבת ברכבת בתל אביב

נפילת פצמ"ר ברמת הגולן, 10 בספטמבר 2016. פורטל דלילוק, מערכת וואלה! NEWS
האזור שבו נפל פצמ"ר בגולן, שבת האחרונה/מערכת וואלה! NEWS, פורטל דלילוק

בלילה בין יום שני לשלישי תקף חיל האוויר מטרות של צבא אסד, גם כן במרכז רמת הגולן הסורית. במהלך אותה התקיפה צבא סוריה שיגר שני טילי קרקע-אוויר לעבר כלי הטיס של חיל האוויר. בהודעת צה"ל נמסר כי המטוסים היו רחוקים ממקור הירי, וכי הוא "לא היווה איום על כוחותינו".

הבוקר אמר גורם צבאי סורי כי תקיפת חיל האוויר ברמת הגולן הסורית היא "ניסיון ברור של האויב הישראלי להסלים את המצב לאחר יישום ההסכם הרוסי-אמריקני". בהודעה שפורסמה בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא", חזר הגורם על הטענות כי התקיפות נעשות כחלק מהסיוע של ישראל לארגוני המורדים האסלאמיסטיים מעבר לגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully