וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: עברה אונס אכזרי וצופה לראשונה ברגעי החילוץ שלה

15.9.2016 / 8:43

צעירה שנאנסה באכזריות מדברת לראשונה על החוויה הקשה שעברה וצופה ברגעי החילוץ, כשהיא חבולה ומשתנקת. "זה לא היה בשביל הסקס. הוא עינה אותי כדי שלא אוכל להביא ילדים"

ACA/Channel 9

ניצולת אונס שיחזרה השבוע את החוויה הטראומטית שעברה כשהייתה רק בת 17, וצפתה לראשונה ברגעי החילוץ שלה ע"י השוטרים. ניקיטה בידמן נאנסה לפני ארבע שנים ע"י זו זוגה לשעבר, רוברט גלגן, לאחר שאיים עליה לא פעם שיפגע בה ובמשפחתה אם תעזוב אותו. האונס אירע בטלאי שבדרום מזרח קווינסלנד ב-2012, אחרי שהשניים, שהיו כבר פרודים באותו זמן, נפגשו יחד במסיבה של חברים משותפים. אז, כשהוא מאיים בסכין על החברים שלא יתערבו, גלגן חטף אותה, הוביל אותה למכולה בחצר האחורית של ביתו, כרך את צווארה בחבל שבקושי אפשר לה לנשום, חסם את פיה בתחתונים ואנס אותה עם חוט תיל.

ניצולת אונס מדברת. צילום מסך
רגעי החילוץ של הנאנסת/צילום מסך

את התיאור המלא היא לא חוסכת מפני צופי תכנית הטלוויזיה "A Current Affair" לשם הגיעה כדי לספר לראשונה את הסיפור שלה. "ידעתי שזה יקרה. הוא תמיד אמר לי שהוא עוד יקבור אותי. הייתי בטוחה שאני מתה", היא אמרה בראיון. בידמן סיפרה שהתקיפה הייתה למטרת עינויים נטו, כדי שלא תוכל להביא ילדים לעולם. עוד סיפרה שבמהלך התקיפה הוא דרך לה על הבטן שוב שוב עד שהשוטרים הגיעו למקום. גלגן נעל את המכולה, פנה אל השוטרים וסיפר להם שהותקף ושהוא מעוניין להתלוות אליהם לתחנה כדי למסור עדות. למזלה של בידמן, אחד השוטרים הבחין במכולה, שמע משם קריאות בכי חלשות ומיד ניגש להצילה.

עוד באותו נושא

סוחבת את המזרון עליו נאנסה: "עד שהאנס ייענש"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקיטה בידמן מספרת על הטראומה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע צפתה בידמן לראשונה ברגעי החילוץ המחרידים וסיפרה שזה היה מאוד מוזר לראות את זה. "אני זוכרת שהייתי שם, ואני זוכרת שראיתי את זה מנקודת המבט שלי... משהו משך אותי בחזרה לשם", היא הוסיפה. גלגן, שגדול ממנה ב-12 שנים, החל להראות נטיות אלימות ראשונות כבר אחרי 3 חודשים של זוגיות, אך סירב להניח לבידמן לעזוב אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האנס המורשע רוברט גלגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשפט שהתקיים בחודש שעבר, הודה גלגן באשמה ונידון ל-8 שנות מאסר. הוא ישוחרר רק ב-2021, לאחר שריצה כבר 3 שנים במעצר. בית המשפט לקח בחשבון את עברו הפלילי של גלגן, הכולל תקיפת גבר בחרב. בנוסף, בזמן האונס גלגן היה משוחרר על תנאי בגין תקיפת שוטר.

אחרי שקיבל את עונשו, פרסמה בידמן פוסט אופטימי בפייסבוק: "זו הייתה תחושה משחררת לשמוע ולראות את האיש הזה קם ומודה באשמה. זה סוף כל סוף נגמר ועכשיו אני יכולה להירגע. אני מודה לכל האנשים שתמכו בי בדרך הזאת. הצדק ניצח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקיטה ורוברט בחודשי הזוגיות הראשונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתבה המלאה:

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully