וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: בתוך המזוודה נמצאה אישה ערומה שעברה אונס

29.6.2016 / 15:08

סרטון מסין מתעד אכזריות יוצאת דופן של אדם, שלפי החשד אנס ונעל אישה במזוודה ואז זרק אותה בפארק. למרבה המזל גבר אחר פתח את המזוודה לאחר ששמע ממנה זעקות לעזרה של אישה. הקורבן נמצאה כשהיא עירומה ולא ידעה מה האנס תכנן לעשות בה

People's Daily, China

תיעוד מלחיץ במיוחד של גבר מחלץ אישה שננעלה במזוודה, לאחר שלפי החשד נאנסה על ידי גבר אחר ש"השליך אותה בפארק". בסרטון המזעזע שפורסם השבוע בסין ניתן לראות עובר אורח פותח מזוודה נטושה, לאחר ששמע ממנה את הזעקות של האישה. הגבר שסחב את המזוודה לפארק זרק אותה, לאחר שהאישה התחילה לצרוח וקפץ לאגם סמוך כדי להימלט.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, אישה עירומה נמצאה לכודה בתוך המזוודה. גבר אחר שעבר במקום נתן לה את החולצה שלו, כדי שתוכל לכסות את עצמה. מספר נשים שהיו בפארק עזרו לה לצאת מהמזוודה, לפני שהגיעו למקום שירותי ההצלה.

אישה שנאנסה נמצאה ערומה במזוודה. צילום מסך
עובר אורח פותח מזוודה נטושה, לאחר ששמע ממנה את הזעקות של האישה/צילום מסך

האישה סיפרה למשטרה שנאנסה והוכנסה בכוח למזוודה על ידי שכנה שאיים עליה בעבר ותקף אותה פיזית. לדבריה, היא לא ידעה מה הוא מתכנן לעשות בה לאחר מכן, אך מהמשטרה נמסר כי הוא ככל הנראה תכנן להלשיך את המזוודה לאגם בכדי להסתיר את מעשיו. הקורבן נלקחה לבית החולים שם עברה טיפול ומצבה הוגדר יציב. החשוד במעשים נלכד על ידי המון זועם וכוחות המשטרה לאחר ששהה שעה שלמה בתוך האגם.

עוד באותו נושא

הסטודנטית קיבלה את התואר - עם המזרון עליו נאנסה

לכתבה המלאה

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully