וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטית קיבלה את התואר - עם המזרון עליו נאנסה

הצעירה שנאנסה על ידי תלמיד אחר, טוענת כי האוניברסיטה לא מטפלת בתלונה ולאות מחאה היא סוחבת את המזרן עליו נאנסה לכל מקום, עד שהאנס יסולק מהלימודים

Columbia Daily Spectator

סטודנטית מאוניברסיטת קולומביה שבמדינת ניו יורק עלתה השבוע לבמה בכדי לקבל את התואר שלה – כשהיא סוחבת איתה מזרן ענק, יחד עם מספר חברות שעזרו לה בנשיאתו לקול תשואות הקהל.

אמה סולקוביץ' בת ה-23 סוחבת איתה את המזרון הזה לכל מקום אליו היא הולכת מאז ספטמבר- אז נאנסה עליו לטענתה על ידי סטודנט נוסף בחדרה שבמעונות, אולם למרות שהתלוננה עליו הוא עדיין מסתובב חופשי ברחבי הקמפוס. כיוון ששמה לעצמה למטרה לשכנע את הרשויות, המשטרה וחבריה לספסל הלימודים, היא החליטה לסחוב על גבה את המזרן עליו בוצע האונס בכל עת.

אמה סולקוביץ' שסוחבת מזרון במחאה על אונס שעברה. צילום מסך
"הדרך הטובה ביותר לסמל את המשא הכבד שרובץ על נפשי". סולוקוביץ' והמזרון מקבלים את התואר/צילום מסך

היא הסבירה כי כל עוד דבר לא נעשה בנידון, היא תמשיך לשאת את מזרן המעונות הסטנדרטי הזה לכל שיעור, פגישה והרצאה. "זוהי הדרך הטובה ביותר לסמל את המשא הכבד שרובץ על נפשי ללא הפסקה מאז האירוע", הסבירה. את המחאה שלה, לה קראה "הופעת המזרון - או לסחוב את האשמה" היא הפכה למיצג חזותי אותו היא הגישה כתזה לפרוייקט סיום לימודי התואר שלה במחלקה לאמנות חזותית. .

עוד באותו נושא

סוחבת את המזרון עליו נאנסה: "עד שהאנס ייענש"

לכתבה המלאה
אמה סולקוביץ' שסוחבת מזרון במחאה על אונס שעברה. יוטיוב, צילום מסך
החליטה לסחוב על גבה את המזרן עליו בוצע האונס בכל עת./צילום מסך, יוטיוב

למרות חוק חדש של הנהלת האוניברסיטה שאוסר על תלמידים לסחוב "אביזרים גדולים" בזמן קבלת התואר, היא קיבלה אישור מיוחד לעלות על הבמה עם המזרון, כך דווח ב- Columbia Daily Spectator.

סולוקביץ' היא רק אחת מתוך שלוש תלמידות שהתלוננו על התלמיד, פול נונגסר, והאשימו אותו בתקיפה מינית, אולם הנהלת האוניברסיטה קבעה כי הוא "אינו אשם" באף מקרה והוא המשיך ללמוד כרגיל יחד עם הנשים שהאשימו אותו. בחודש שעבר הוא אף הגיש תביעה נגד הנהלת בית הספר, חבר הנאמנים שלו, המנהל והמרצה שאישרו לסולקוביץ' את פרויקט המזרון וטען כי בכך הם מאפשרים לה להמשיך להכפיש אותו בפומבי.

צפו בסולוקביץ' מספרת על החוויה

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully