וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איימו על נערה ברשת – וסחטו ממנה יחסי מין ומעשה סדום

14.9.2016 / 12:11

שני צעירים מירושלים מואשמים בעבירות מין נגד בת 15 שהכירו באינסטגרם. לפי כתב האישום, אחד מהם איים עליה, והשני אמר לה שהוא יחדל רק אם תשכב איתו. הוא תיעד את המעשים – והפיץ את הסרטונים

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני תושבי ירושלים – אסף דנן, בן 18, ומתן קיסוס, בן 19. דנן מואשם בעבירות אינוס קטינה בת 15, מעשה סדום בקטינה, סחיטה באיומים, הטרדה מינית על ידי פרסום משפיל והדחה בחקירה. חברו, קיסוס, מואשם בעבירות סחיטה באיומים ושיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, בחודש שעבר נפגשו הנאשמים בשעות הערב והחליטו לאיים על המתלוננת, בת 15, אותה הכיר דנן כמה שבועות קודם לכן באינסטגרם. קיסוס החל לשלוח לה ברשת החברתית מסרים מאיימים, ובהם פרטים אישיים אודותיה. בין השאר, שלח את מספר תעודת הזהות שלה ואת שם אמה, במטרה לשכנע אותה שהוא קשור לגופים ביטחוניים.

עוד בוואלה! NEWS:
מצבו של פרס קשה ויציב: "לחץ לנו את היד, אך הורדם שוב שלא יתאמץ"
כיצד נגרם אירוע מוחי, מה הסכנות - ומה האפשרויות העומדות בפני פרס?
כשמצבה של קלינטון עגום בסקרים, אובמה נשלח להלהיב את המצביעים

אסף דנן ומתן קיסוס, מואשמים בעבירות אינוס קטינה, סחיטה באיומים והפצת סרטונים, בימ"ש מחוזי ירושלים. ספטמבר 2016. נועם מושקוביץ
יצרו מצג שווא ואיימו לפרסם פרטים על הנערה/נועם מושקוביץ

קיסוס איים על הנערה וכתב "אני משרת במודיעין ואני יודע טוב טוב מה עשית וגם את יודעת", "אני מתכוון ללכת עם זה למשטרה", "אין מה לעשות על טעויות משלמים" ו"תקשיבי לי טוב יצורה מהתחת עוד פעם אחת את אומרת לי 'עזוב אותי' ואני באמת אהרוס לך את החיים".

לאחר מכן, הפעיל דנן לחץ נוסף על הנערה כשהוא מציג את עצמו כמי שמסוכסך עם קיסוס, וזאת במטרה לרכוש את אמונה ולחזק את הרושם לפיו קיסוס אכן קשור לארגוני מודיעין. בין היתר, הוא אמר לה שאביו של קיסוס הוא סוכן שב"כ.

לאחר שליחת ההודעות, כך לפי האישום, התקשר דנן אל הנערה וטען בכזב כי אף הוא מאוים על ידי קיסוס ושקיסוס הבהיר לו שאם הנערה לא תבצע בו מין אוראלי, הוא יסבך אותה. בעקבות האמור, כתבה הנערה כי היא מתנצלת ותעשה כל מה שהוא ירצה, תוך שהיא מציעה להיפגש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אסף דנן ומתן קיסוס, מואשמים בעבירות אינוס קטינה, סחיטה באיומים והפצת סרטונים, בימ"ש מחוזי ירושלים. ספטמבר 2016. נועם מושקוביץ
בעקבות האיומים הכריחו את הנערה לקיים יחסי מין. אחד הנאשמים מובא למעצר בליווי סנגורו עו"ד קובי בן שעיה/נועם מושקוביץ

למחרת, כך מתואר בכתב האישום, הגיעה הנערה לביתו של דנן, שם הוא הסביר לה כי עליה לקיים יחסי מין מלאים וכן לבצע בו מין אוראלי. בתגובה אמרה הנערה כי אינה מעוניינת בכך אך הוא הסביר לה כי לשניהם אין ברירה ועליהם לעשות זאת כדי להסיר את איומיו של קיסוס. דנן אמר לנערה כי עליו לצלמה במהלך המעשים ולשלוח את הסרטונים לקיסוס בכדי להוכיח לו, שדרישותיו מולאו.

בעקבות האיומים ומצג השווא, שיתפה הנערה עימו פעולה וקיימה עימו יחסי מין. כעבור פרק זמן של כרבע שעה, אמרה לו הנערה שכואב לה, שהיא לא מסוגלת להמשיך ושהיא בת 15.5, וביקשה ממנו להפסיק, אך הנאשם השיב שזה לא מעניין אותו, שהוא חייב להגיע לסיפוקו. הנאשם צילם את פניה וגופה של הנערה בטלפון הנייד שלו, כשהוא מורה לה לנקוב בשם מסוים, והנערה עושה כן. זאת, כדי לשלוח את הסרטון לחבר הנושא את אותו שם.

אסף דנן ומתן קיסוס, מואשמים בעבירות אינוס קטינה, סחיטה באיומים והפצת סרטונים, בימ"ש מחוזי ירושלים. ספטמבר 2016. נועם מושקוביץ
החשודים על ספסל הנאשמים/נועם מושקוביץ

כשהחלה הנערה להתלבש, יצא דנן מהבית וכשחזר אמר לה שהוא מאוכזב, שכן קיסוס רוצה שהיא תקיים יחסי מין עם שניהם ומאחר שלא עשתה כן, הוא לא יעזוב אותה לנפשה. לאחר האמור שלח דנן לכמה אנשים סרטונים שבהם נראית הנערה מקיימת עמו יחסי מין.

כשבועיים לאחר מכן, פנה אסף דנן אל הנערה במסרונים באפליקציית ווטסאפ וביקש ממנה שלא תדווח למשטרה. בהמשך, קיסוס ביקש מדנן שלא יזכיר את שמו ואת מעורבותו בחקירה המשטרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully