וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שמו של הגניקולוג מהשרון המואשם באונס מטופלות

13.9.2016 / 13:32

ד"ר בני שכטר, שהואשם בחודש יוני באינוס במרמה ובמעשים מגונים בשלוש מטופלות, יורשה להמשיך לעבוד במקצועו כשאדם נוסף נוכח בחדר במהלך בדיקות שיבצע. על פי ההסכמה שהושגה בנושא, הוא יוכל לתפקד כגניקולוג אך לא כסקסולוג

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

הגניקולוג מאזור השרון שהואשם בחודש יוני האחרון באונס ובמעשים מגונים במטופלות הוא ד"ר בני שכטר - כך הותר היום (שלישי) לפרסום בעקבות הסכמת סנגוריו של שכטר. בהחלטה, שהתקבלה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נכתב כי שכטר יוכל להמשיך בעיסוקו בגניקולוג באישור משרד הבריאות, אך לא יוכל לשמש כמטפל מיני.

השופט בני שגיא אישר את ההסכמה בין סנגוריו של שכטר ועורכת דינה של המאשימה. על פי ההסכם, כל בדיקה פיזית שיערוך הרופא במסגרת עבודתו תבוצע בנוכחות אח, אחות או רופא אחר.

עוד בנושא:
אישום נגד הגינקולוג מהשרון: אנס במרמה מטופלות שהגיעו למרפאותיו
הגינקולוג שנעצר בגין עבירות מין - נעצר שוב בחשד לאונס מטופלות
הגינקולוג הבכיר שנעצר בחשד לעבירות מין שוחרר לביתו

ד"ר בני שכטר, גניקולוג. פייסבוק, אתר רשמי
מואשם שהשיג את הסכמת המטופלות למעשים מגונים במסגרת בדיקה. שכטר/אתר רשמי, פייסבוק

כמו כן, על פי ההסכמה, כל מטופלת שתגיע למרפאתו של שכטר תצטרך לחתום על מסמך לפיו היא מודעת לקיומו של כתב אישום נגדו. בקשת סנגוריו של שכטר הגיעה בעקבות החלטת משרד הבריאות להגביל את עיסוקו של שכטר באופן גורף. "גם אם סברנו בהתחלה שצריך להיות איסור עיסוק גורף, הסכמנו לאיזון על מנת שלא לגדוע לגמרי את מטה לחמו של הנאשם בתקופת ניהול המשפט", כתבה עורכת דינה של המאשימה.

על פי כתב האישום נגד שכטר, שהוגש ב-7 באפריל, הוא השיג את הסכמת המתלוננות למעשים באמצעות הצגתם כבדיקות וטיפולים, כחלק מעבודתו כרופא. הרופא והמטפל המיני הואשם באינוס שתי מתלוננות בנות 20 ו-33 ובמעשה מגונה במרמה במתלוננת נוספת, בת 32.

על פי כתב האישום, למרפאותיו של הרופא הגיעו הנשים בהזדמנויות שונות והתלוננו בפניו, בין היתר, על כאבים בעת קיום יחסי מין. במהלך הפגישות השיג הרופא את הסכמתן למעשים תוך מצג שווא שמדובר בבדיקות ובטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול בבעיותיהן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גניקולוג החשוד באונס, בית משפט השלום תל אביב. 5 באפריל 2016. מאצ'י הוף
שכטר בבית המשפט, אפריל/מאצ'י הוף

החשדות נגד שכטר התעוררו כבר לפני שנה והוא נעצר לראשונה בדצמבר 2015, ולאחר מכן שוב בחודש אפריל. בתחילת הפרשה, צעירה בת 19 התלוננה כי הגיעה למרפאתו של שכטר, המוכר כגינקולוג וכסקסולוג, וטענה כי אנס אותה. לדבריה, הוא החדיר לגופה ויברטור, בניגוד להוראות הטיפול.

המשטרה שלחה אל הרופא שוטרת שהתחזתה למטופלת עם אותה בעיה שעליה התלוננה המוטרדת כביכול, והיא נאלצה לעבור הליך בדיקה פולשני. במהלך הבדיקה, טענה השוטרת בפני הרופא כי היא סובלת מהבעיה שהציגה הצעירה. לאחר מכן, עברה את הבדיקה שביצע גם בה - אשר כללה כאמור החדרת חפץ לאיבר מינן. על פי החוק, מדובר לכאורה במעשה אינוס.

עורכת דינו אורנת קמרון מסרה כי "הרופא חוזר לעבוד, וזה מה שהכי חשוב כעת. מעתה ואילך המשפט יתנהל בתוך האולם, ללא רעשי רקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully