וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד הגינקולוג מהשרון: אנס במרמה מטופלות שהגיעו למרפאותיו

22.6.2016 / 19:22

כתב האישום שהוגש נגד רופא הנשים פירט את השיטה שבה פעל נגד שלוש המתלוננות. תחילה הוא השיג את הסכמתן תוך מצג שווא שמדובר בבדיקות רפואיות. לאחר מכן ביצע את המעשים באמצעות מכשיר רטט

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

בווידאו: הגניקולוג, שנעצר בעבר, נעצר בשנית - בחודש אפריל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד גניקולוג בן 48 מאזור השרון, בגין עבירות מין שביצע בשלוש מטופלות שלו. רופא הנשים והמטפל המיני, שקיבל מטופלות בבית החולים מאיר בכפר סבא ובמרפאותיו הפרטיות בבת חפר וברמת השרון, הואשם באינוס במרמה ומעשה מגונה במרמה בשתי מתלוננות, בנות 20 ו-33, ובמעשה מגונה במרמה במתלוננת נוספת, בת 32. בית המשפט קבע כי ייאסר עליו לעסוק במקצועו.

על פי כתב האישום, למרפאותיו של הרופא הגיעו הנשים בהזדמנויות שונות והתלוננו בפניו, בין היתר, על כאבים בעת קיום יחסי מין. במהלך הפגישות השיג הרופא את הסכמתן למעשים תוך מצג שווא שמדובר בבדיקות ובטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול בבעיותיהן.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שוטרת נשלחה לעבור בדיקה פולשנית אצל הגינקולוג החשוד באונס
הגינקולוג הבכיר שנעצר בחשד לעבירות מין שוחרר לביתו
הגינקולוג שנעצר בגין עבירות מין - נעצר שוב בחשד לאונס מטופלות

גינקולוג וסקסולוג בכיר שנעצר בעבר בגין עבירות מין במטופלת - נעצר שוב. מאצ'י הוף
הגיניקולוג בהארכת מעצרו לאחר שנעצר בשנית, בבית משפט השלום בתל אביב/מאצ'י הוף

לפי האישום, הגניקולוג מבקש מהמטופלת לשכב על מיטת הטיפולים בלי בגדיה התחתונים, באופן סדרתי. בשלב זה, היה נוטל מכשיר רטט, מניח אותו על איבר מינה ומבקש ממנה לדרג את רמת ההנאה המינית שלה. בהמשך היה הגניקולוג מנסה גם להחדיר את אצבעותיו לאיברי המין של הנשים כדי לבדוק אם ביכולתן "להגיע לסיפוק מחדירה".

הגניקולוג נעצר בתחילת דצמבר 2015, שלושה חודשים אחרי הגשת התלונה הראשונה. לאחר מעצרו נחשף בוואלה! NEWS כי המשטרה ביצעה תרגיל חקירה שנוי במחלוקת במסגרת הפרשה. המשטרה שלחה לרופא שוטרת שהתחזתה למטופלת עם אותה בעיה שעליה התלוננה המוטרדת כביכול, והיא נאלצה לעבור הליך בדיקה פולשני. בחודש אפריל נעצר בשנית, בחשד לאונס שלוש מטופלות ומעשים מגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully