וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגינקולוג הבכיר שנעצר בחשד לעבירות מין שוחרר לביתו

6.12.2015 / 14:17

הרופא נעצר בחשד שתקף מינית מטופלת בת 19 ומעצרו הוארך פעמיים. לטענת המשטרה, הוא שוחרר משום שלפי שעה אין חשש שישבש את החקירה. במקביל, יומני העבודה שלו אותרו ובכוונת המשטרה לפנות למטופלות נוספות

רופא. ShutterStock
חשוד שניצל את מעמדו כגינקולוג/ShutterStock

הגינקולוג הבכיר שנעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות מין בצעירה שהגיעה אליו לקבלת טיפול רפואי, שוחרר היום (ראשון) ממעצר בערבות של 7,000 שקלים. בסוף השבוע האחרון איתרה המשטרה את יומני העבודה שלו בארבע מרפאות שונות שבהן הוא עובד, ובכוונתה לפנות למטופלות שלו על מנת להבין אם ישנן נשים נוספות שהותקפו על ידו.

במשטרה החליטו לשחררו משום שלפי שעה, לטענתם, אין חשש שישבש את החקירה. עוד מסרה המשטרה שהחקירה נמשכת וכי בימים האחרונים חלה בה התפתחות נוספת. עורכת דינו אמרה בתגובה לשחרור כי "המשטרה אמנם לקחה את היומנים, אבל לא מצאה מתלוננת נוספת. הפרשה התחילה בקול תרועה רמה ומסתיימת בקול ענות חלושה. לא הייתה כאן עבירת מין".

עוד בוואלה! NEWS:
המוזיקאי שמואשם ברצח פרודתו במהלומות פטיש: "היד הניפה את עצמה"
אחרי שהורידה את ילדיה בבית הספר: מטען התפוצץ ברכב אחות עבריין
מטופלים פסיכיאטרים בכפייה נאלצים לממן בעצמם את תרופותיהם

אילוסטרציה. ShutterStock
"המתלוננת עברה מסכת של עבירות אינוס"/ShutterStock

בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי המשטרה ביצעה תרגיל חקירה שנוי במחלוקת במסגרת הפרשה. המשטרה שלחה אל הרופא שוטרת שהתחזתה למטופלת עם אותה בעיה שעליה התלוננה המוטרדת כביכול, והיא נאלצה לעבור הליך בדיקה פולשני. הפרטים נחשפו במהלך דיון שני בהארכת מעצרו של החשוד. ראש צוות החקירה, רב-פקד רונה מורד-פינגל, סיפרה את עיקרי הפרשה, שהחלה בספטמבר השנה. צעירה בת 19 התלוננה כי הגיעה למרפאתו של הרופא, המוכר כגינקולוג וכסקסולוג, ושם הוא אנס אותה. לדבריה, הוא החדיר לגופה ויברטור, בניגוד להוראות הטיפול.

במהלך הבדיקה, טענה השוטרת בפני הרופא כי היא סובלת מהבעיה שהציגה הצעירה. לאחר מכן, עברה את הבדיקה שביצע גם בה - אשר כללה כאמור החדרת חפץ לאיבר מינן. על פי החוק, מדובר לכאורה במעשה אינוס.

"מיוחסות לו עבירות מין תוך שהוא מנצל את מעמדו כגינקולוג", אמרה הקצינה. "מטופלות שמבקשות לטפל בכאב או בפטרייה או ליטול גלולות, מגיעות להגעה לסיפוק מיני בסופו של דבר, תוך שהוא עושה זאת באמצעות צעצועי מין שונים שלא אמורים להימצא ברשותו במסגרת עבודתו. המתלוננת הגיעה לשם לקבל טיפול רפואי, אך עברה מסכת של עבירות אינוס". טרם מעצרו בשבוע שעבר הוא נחקר באזהרה בידי חוקרי מרחב ירקון במשך כמה שעות. כמו כן, בשל רגישות המקרה, לא פורסם שמו ומקום עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully