וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו בהפלה של ספירלת הדומינו המהפנטת

13.9.2016 / 12:26

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צבא סוריה שיגר הלילה שני טילי קרקע-אוויר לעבר כלי טיס של חיל האוויר שתקפו עמדות בקוניטרה - כך הודיע דובר צה"ל. בהודעה נמסר כי המטוסים היו רחוקים ממקור הירי וכי הוא "לא היה איום על כוחותינו". זאת לאחר הטענות של המשטר בדמשק, שטען כי הפיל מטוס קרב ומל"ט ישראלי.

תושב נצרת עילית בן 25 נעצר אמש בחשד שאיים על ראש הממשלה בנימין נתניהו. החשוד פנה למשרד ראש הממשלה וכתב: " אני משחק רולטה רוסית על הראש שלך בנימין נתניהו".

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין, שנהרג במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת מאז בידי חמאס, אמרו היום כי לא כל חברי הממשלה מחויבים להבאת יקירם לקבורה בישראל, זאת על רקע דברים שאמר בנושא שר הביטחון ליברמן. השניים יצאו היום לאו"ם בניסיון לעורר מודעות למאבקם.

בעלת ערוץ יוטיוב בילתה 25 שעות שנפרשו על פני שמונה ימים בבניית מבנה בצורת ספירלה מ-15 אלף אבני דומינו, רק כדי להפיל אותו ולהפוך אותו ללהיט ויראלי. המשימה הושלמה: הסרטון זכה ליותר מחמישה מיליון צפיות בתוך שלושה ימים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה קלה במידות החום. מחר – ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully