וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירברג שוחררה למעצר בית ותורחק מהעירייה: "בדתה ראיות"

13.9.2016 / 15:05

ראשת העיר נתניה, החשודה בקבלת שוחד מיזמי נדל"ן בעיר, תשוחרר ל-15 ימי מעצר בבית והורחקה ל-41 יום מהעירייה. בצאתה מבית משפט השלום בראשון לציון אמרה: "אני מרגישה מצוין". נציג המשטרה בדיון: "עובדים מפחדים להעיד נגדה". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: יותם רונן, שלמי גבאי וניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן.

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום (שלישי) את ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג, החשודה בשוחד ובהפרת אמונים במסגרת פרשת השחיתות בעיר, למעצר בית בן 15 ימים. כמו כן, נקבע כי פיירברג תורחק מהעירייה למשך 41 ימים, זאת לאחר שהמשטרה ביקשה את הרחקתה ל-90 יום. בצאתה מבית המשפט אמרה פיירברג: "אני מרגישה מצוין, הכול בסדר. ברוך השם".

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי "מחומר החקירה עולה שיש חשש ממשי של עובדי עירייה להעיד במשטרה. החשודה תיאמה עדויות ובדתה ראיות ויש חשש שחזרתה לעירייה תפגע קשות בחקירה". עו"ד צפריר פיירברג, בנה של ראשת העירייה,שוחרר בהסכמה ל-12 ימי מאסר בית.

אחד מעובדי לשכתה של פיירברג אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא אינו מאמין לחשדות נגדה. "לפני שהתחברו דרכינו עבדתי בשוק בנתניה, מרים היא כמו אימא שנייה בשבילי", אמר. "תכיר לי עוד מעסיק שאתה מלווה אותו יותר מעשר שעות ביום, מזמין אותך לביתו, מכין לך לאכול ומתעניין בך. אני לא מאמין לכלום. מאחורי הפרשה עומד ניסיון חיסול חשבונות פוליטי של חבר מועצה שהתסכסך עם מרים ועורך עיתון ממורמר".

עוד בנושא:
בצל השחיתות בנתניה: היוזמה להגבלת כהונות ראשי עיר צוברת תאוצה
החשד לשחיתות בעיריית נתניה: מעצרה של פיירברג הוארך בשלושה ימים
"הפכה את נתניה לאחוזת פיירברג": חושף השחיתות מספר על השיטה

ראש העיר נתניה השתחררה למעצר בית, ספטמבר 2016. שלומי גבאי
"אני מרגישה מצוין". פיירברג, היום/שלומי גבאי

בדיון הקודם בהארכת מעצרה, השופט התייחס גם לשמועות בנוגע למצבה הנפשי של ראשת העיר, ואמר: "בכל הנוגע לחרושת השמועות, יש להצטער עליהן. בחלקן עיתונאים ובחלקן מסרים שונים שהועברו בקבוצות ווטסאפ שונות ופגעו במשפחה של החשודה". לאחר מתן פסק הדין, אפשר השופט לבתה של פיירברג לגשת לדוכן החשודים ולחבק אותה.

בדיון שנערך ביום ראשון שחרר בית המשפט את הקבלן והיזם אברהם תשובה למאסר בית מלא של 15 ימים, עד 25 בספטמבר. בתום מעצר הבית נאסר על תשובה להיכנס לעיריית נתניה במשך 60 ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראש העיר נתניה השתחררה למעצר בית, ספטמבר 2016. שלומי גבאי
השמועות על מצבה הנפשי פגעו בה ובמשפחתה. פיירברג, היום/שלומי גבאי

נוסף על כך, מעצרם של עורכי הדין צפריר פיירברג ואברהם גוגיג, החשודים אף הם בפרשה, הוארך בהסכמה בשלושה ובארבעה ימים, בהתאמה. מעצרו של החשוד הרביעי, ששמו אסור לפרסום, הוארך גם הוא בהסכמה בשלושה ימים.

במסגרת הפרשה, חשודים גורמים בכירים בעירייה בחבירה לבעלי הון לצורך השבחת קרקעות. על פי החשד, קיבלו הגורמים טובות הנאה שנאמדות במיליוני שקלים.

(עדכון ראשון: 13:50)

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, הארכת מעצר בבית משפט השלום ראשון לציון. 13 בספטמבר 2016. שלומי גבאי
פיירברג, היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully