וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר מוכר מכיכר המדינה בתל אביב נעצר בחשד לאונס שתי נשים

13.9.2016 / 12:27

הספר בן ה-49 נעצר לאחר שהוגשו נגדו תלונות במשטרה על שני אירועים שונים. אחת המתלוננות היא נערה בת 17 שטוענת כי אנס אותה לאחר בילוי משותף בביתו ברמת גן. "זו ממש הפתעה, הוא אדם זהב", אמר אחד מלקוחותיו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

ספר מוכר מכיכר המדינה שבתל אביב, בן 49, נעצר אתמול (שני) בחשד לאונס שתי נשים. אחת המתלוננות היא נערה בת 17 שטענה כי נאנסה בביתו שברמת גן. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים.

הספר נעצר לאחר שהנערה הגיעה למשטרת מרחב דן ביום ראשון בערב וטענה בפני השוטרים כי לאחר בילוי משותף, הגיעה עם הספר לביתו - שם אנס אותה. לדבריה, הייתה ביניהם היכרות מוקדמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא מתאים לו". הספר החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספר והנערה הכירו האחד את השנייה נוכח הצעותיו אליה לדאוג לטיפוח שערה. במהלך ההיכרות המקצועית ביניהם נוצר גם קשר חברי שבמסגרתו הם יצאו לבילוי משותף. על פי החשד, לאחר הבילוי פיתה החשוד את הנערה להיכנס לביתו, שם לפי החשד אירע האונס. המשטרה פתחה בחקירה ובודקת אם ישנן נשים נוספות שנפגעו באופן דומה.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד ממצלמת הקסדה: מרדף אחר רוכבי אופנוע שנוסעים בפראות
שוטרים תקפו חשוד, השמידו צילומים מפלילים – ולא ייכנסו לכלא
בתגובה לנפילת הפצמ"ר בגולן: צה"ל תקף מטרות של צבא אסד בסוריה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מספרת הספר החשוד באונס, כיכר המדינה תל אביב. ספטמבר 2016. ניב אהרונסון
המספרה של החשוד בכיכר המדינה בתל אביב/ניב אהרונסון

"אנחנו מחכים לתוצאה של הבדיקות הפורנזיות כדי לאמת את דבריו, שלא היה כל אקט מיני בין השניים", אמר עורך דינו ערן אמרני , "הוא לא ידע את הגיל שלה. הם יצאו לבילוי, הלכו לארוחת ערב ואחר כך למועדון, אחרי זה חזרו הביתה והלכו לישון. לדבריו, היא נראית מעל גילה".

עו"ד אמרני התייחס לאונס הנוסף שבגינו הוא חשוד ואמר כי "האירוע הקודם היה לפני שנה. היה ריב בין אוהבים ולא משהו מיני. המשטרה נברה בעברו על מנת לסרבל את התיק ולזכות בימי מעצר נוספים".

"אני בהלם גמור, זה לא מתאים לו", טען תושב תל אביב שמסתפר אצל הספר בשנתיים האחרונות, "קיבלתי צמרמורות ברגע ששמעתי את זה. קשה לי להאמין לכזה דבר".

גם עידו, שמסתפר במקום, התקשה להאמין. "ברור שזה מפתיע אותי", אמר, "יש לו מוניטין של בן אדם זהב, זה נשמע לי לא הגיוני. זה מזעזע אותי. זו ממש הפתעה. הוא איש זהב טהור, אני מקווה שהכל יהיה בסדר איתו".

"הקלות של ללכת להגיש תלונה על אונס, זה הזוי"

ספרית שעובדת במספרה סמוכה הוסיפה: "אני לא יודעת מה היה, אבל אני לא חושבת שהוא אנס. הוא אחלה גבר, הוא אדם טוב". לדבריה, הם מכירים כבר כמה שנים.

"למה ילדה בת 17 עולה לבית שלו?", תהה ספר אחר מהמספרה הסמוכה בכיכר המדינה. "היא יצאה מהחלקה והייתה שיכורה. הוא לא נראה הטיפוס האונס. הוא אבא, יש לו ילדים, ילדה בת 20 ומשהו. הקלות הזאת של ללכת להגיש תלונה על אונס, זה הזוי בעיניי". לאחר מכן התבדח הספר וטען שרוב הספרים הם הומואים אז "אם הוא היה הומו אז הוא יכול היה לצאת מזה".

(עדכן ראשון: 9:03)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully