וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שוטר רץ לרכב בוער וחילץ אישה וילדים

12.9.2016 / 13:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט מתח היום ביקורת חריפה על התנהלות המדינה בפרשת הירי בשועפאט, שנחשד בתחילה כפיגוע דריסה. "תמוהה בעיני התנהלות המדינה בהקשר זה", אמר השופט בהתייחס לכך שנהג הרכב חשוד בהריגה.

הסנאטור האמריקני לינדזי גרהאם אישר את הפרסום בוואלה! NEWS אתמול לפיו מחלוקת בינו לבין הבית הלבן היא שמעכבת את השלמת הסכם הסיוע הביטחוני לישראל. לדבריו, נתניהו העביר לו מסר מהממשל כי עליו לסגת מיוזמתו למימון נוסף לישראל מעבר לסכום הנקוב.

שופטי בג"ץ מתחו היום ביקורת חריפה על אי מימוש מתווה הפשרה בכותל המערבי. "הדברים נסחבים עד בלי קץ ועד בלי גבול", אמרה נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור. המתווה שנועד להסדיר את מעמדם של הרפורמים והקונסרבטיבים בכותל אושר כבר בחודש ינואר השנה.

שוטר אמריקאי זכה לשבחים ברשתות החברתיות לאחר שתועד נכנס לרכב בוער ומוציא מתוכו שני ילדים ואישה. השוטרים האחרים שהגיעו למקום לא ידעו על הלכודים, ורק כאשר החלו לכבות את האש הבחינו בהם. השוטר האמיץ נכנס פנימה והציל את היום. הפצועים פונו במצב קשה לבית החולים.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה. מחר – התקררות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully