וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרכז ירושלים, בצהרי היום: בן 33 חשוד באונס צעירה ברחוב

12.9.2016 / 12:30

תושב מזרח ירושלים חשוד כי אנס צעירה בחדר מדרגות ברחוב הלל לאחר שפגש אותה בבית קפה מוכר. למרות שטען כי מדובר בעלילה, בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים וקבע שבעדותו ישנן "סתירות לא הגיוניות"

עריכה: יאיר דניאל

משטרת ירושלים עצרה צעיר תושב מזרח העיר בחשד שאנס צעירה בצהרי היום ברחוב הלל - רחוב הומה אדם במרכז העיר. הצעיר, ארכאן סלהב, בן 33, חשוד כי לפני כעשרה ימים פגש את הצעירה בסניף של בית הקפה "ארומה" שנמצא ברחוב, ולאחר מכן הפשיט אותה ואנס אותה בחדר מדרגות סמוך לבית הקפה.

הבוקר (שני) האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של סלהב בחמישה ימים. המשטרה מייחסת לו עבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית ומעשה סדום. אף שהצעירה לא הגישה תלונה, המשטרה ידעה על האירוע משום שהיא התפנתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, והשוטרים יצאו לאסוף ממצאים בזירה.

בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען כי מדובר בעלילה וכי הצעירה מסוממת. בא כוחו תהה במהלך הדיון בבית המשפט: "כיצד ייתכן שאדם אונס אישה באמצע רחוב הלל בלי לצעוק? איך זה יכול לקרות בלי שאף אחד שם לב?". הוא טען עוד כי "אי אפשר להאמין לסיפור כזה". למרות דברי הפרקליט, קבע שופט בית משפט השלום בירושלים דוד שאול גבאי ריכטר כי "החשד הסביר מבוסס היטב" וכי בעדותו של החשוד יש "סתירות לא הגיוניות".

עוד בוואלה! NEWS:
השתיקה הארוכה והאבחנה המאוחרת: כך הסתבכה קלינטון עם מצבה הרפואי
פרסום ראשון: אסיר קטין התלונן שמפקד כלא אופק הכה אותו – המשטרה חוקרת
תיעוד: מאיים בסכין קצבים על המעקלים - ומנקב את צמיגי מכוניתם

רחוב הלל, ירושלים. ספטמבר 2016. נועם מושקוביץ
רחוב הלל בירושלים. למצולמים אין קשר לידיעה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully