וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מאיים בסכין קצבים על המעקלים - ומנקב את צמיגי מכוניתם

12.9.2016 / 9:11

תושב ראש העין שחייב מזה שנה כ-70 אלף שקל ללקוח פרטי, תועד כשהוא מאיים על אנשי ההוצאה לפועל שהגיעו לקחת את רכושו: "אני לא רואה בעיניים". הם הצליחו להשתלט עליו וקראו לניידת משטרה

עריכה: טל רזניק

תושב ראש העין שחייב מזה שנה 69 אלף שקלים ללקוח פרטי, איים בסכין קצבים על אנשי ההוצאה לפועל שהגיעו לביתו – כך עולה מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS. החייב, יניב בדוח, רשם ללקוח צ'קים מטעם אשתו מאחר שנכנס לתהליך של פשיטת רגל, לאחר שניסיונות ההידברות עמו לא צלחו ונפתח לו תיק בהוצאה לפועל. למרות שהגיע להסדר עם עורך הדין של התובע, אבישי ריינמן, נמנע מתשלום הסדר חרף אינספור התראות שנשלחו אליו.

בשבוע שעבר הגיעו מעקלים אל ביתו שבראש העין, כדי להוציא רכוש מביתו. בתיעוד ניתן לראות כי בדוח מתפרע בפני המעקלים ורץ לעבר הטנדר שבו נסעו עם סכין קצבים כשהוא צועק "אני אחשוב מה שאני רוצה, למה אני לא רואה בעיניים אחי", וניקב שניים מהגלגלים. לאחר מכן, איים לדקור את אחד מהם. למרות הסכין והאיומים, הצליחו המעקלים להשתלט עליו ולהזמין כוח משטרתי שעצר אותו.

תיעוד: תושב ראש העין תוקף את מכוניתם של אנשי הוצאה לפועל שהגיעו לביתו. מערכת וואלה! NEWS
החשוד מחזיק בסכין הקצבים/מערכת וואלה! NEWS

"המיטלטלין לא נלקחו ונשארו במקום בשל התפתחות אירוע פלילי. במהלך הפעולה, שלף בעלה של החייבת יניב סכינים מהמטבח ומספריים ורץ לכיוון הרכב שלנו, פוצץ שני גלגלים ואז רץ לעברי בניסיון לדקור אותי", נכתב בדוח פירוט ההליך. "בתגובה התנפלנו עליו, אני והמלווה שלי, תפסנו אותו בידיים והכרחנו אותו לזרוק את הסכינים והמספריים. למקום זומנה ניידת. הבעל עוכב לתחנה. כמו כן, התבקשנו להתלוות לשוטרים ולהגיש תלונה בעניין, ההליך הופסק, לא בוצע והמיטלטלין לא נלקחו".

עו"ד אבישי ריינמן, מתמחה במשפט אזרחי והוצאה לפועל, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "לולא ערנות המעקלים, אי אפשר לדעת כיצד האירוע היה מסתיים". "לאחר מספר הזדמנויות שניתנו לחייב ולאחר שלא שילם הסדר תשלומים של אלף שקלים בחודש שהיה לו ולרעייתו, לא נותרה כל ברירה פרט למשלוח המעקלים. אנחנו לא נקבל ולא נסבול התנהגות פלילית כלפיי עובדי הוצאה לפועל", אמר. "אנחנו תמהים על העובדה כי הנ"ל שוחרר עוד באותו היום על אף האירוע החמור של איום בסכין, כאשר לולא ערנות המעקלים אי אפשר היה לדעת כיצד הוא היה מסתיים. מדובר באירוע שצולם לכל אורכו כך שלמשטרה לא נותרה עבודה חקירתית אלא רק לעצור את החייב שהתנהג באלימות כלפיי המעקלים ובוודאי שלא לשחרר אותו בנסיבות אלו, נמשיך למצות איתו את הדין עד לתשלום מלוא החוב".

מיניב בדוח נמסר: "אני ממש לא חייב 70 אלף שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully