וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשן על המים: ספינת תיירים בלונדון עלתה באש – והתנגשה במזח

הספינה "ארסמוס", ועליה 151 בני אדם, התנגשה במזח בקנרי וורף, שבמרכז הבירה הבריטית, בעקבות תקלה בחדר המכונות של כלי השיט. צוותי רפואה רבים הוזעקו למקום, אולם הנוסעים ואנשי הצוות חולצו ללא פגע

עריכה: מתן חדד

ספינת תיירים ועליה 151 נוסעים ואנשי צוות עלתה היום (ראשון) באש והתנגשה במזח בקנרי וורף שעל גדות נהר התמזה בלונדון, בירת בריטניה. על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, כוחות כיבוי הוזעקו סמוך לשעה 17:45 (שעון ישראל) למזח שבמרכז העיר, וגילו את הספינה, "ארסמוס", לאחר שהתנגשה בו.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות מזירת התאונה, נראה עשן סמיך עולה מחלקה האחורי של ספינת הנוסעים, שמשקלה כ-300 טונות. מחקירת המקרה עולה כי אש פרצה בחדר המכונות של כלי השיט, וכובתה על ידי אנשי הצוות עוד לפני הגעתם של כוחות הכיבוי. 142 הנוסעים ושישה מאנשי הצוות חולצו בשלום, בעוד שלושה אנשי צוות נותרו על גבי הספינה יחד עם כוחות הכיבוי.

ממשטרת לונדון נמסר כי כוחות משטרה גדולים וצוותי רפואה הוזעקו למזח, אולם לבסוף לא היה בהם כל צורך, וכל הנוסעים ואנשי הצוות לא נפגעו. שירותי התחבורה הימיים בלונדון השעו את פעילותם באזור קנרי וורף בעקבות התקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
מפגינים למען שחורים נשכבו על מסלול ההמראה - ושיבשו את הטיסות בבריטניה
350 שנים אחרי השריפה הגדולה: "לונדון עולה באש" - שוב
"זה לא סוד": בישוף אנגליקני ראשון יצא מהארון והכריז על זוגיות עם גבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully