וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנתיים של חושך": משפחת מנגיסטו הפגינה מול בית ראש הממשלה

11.9.2016 / 22:48

לצד עשרות תומכים, קראו בני משפחתו של הצעיר שמוחזק בידי חמאס לנתניהו לנקוט צעדים כדי להשיבו. "ישבנו בשקט, נתנו אמון בראש הממשלה אבל כלום לא קרה. באנו לומר - מספיק", אמר אחיו

עריכה: טל רזניק

עשרות בני אדם הפגינו הערב (ראשון) מול בית ראש הממשלה בירושלים בקריאה להשבתו של אברה מנגיסטו שמוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. "שנתיים של חושך עוברות עלינו. ראש הממשלה – יש לך אחריות להחזיר את הבן שלי", קראה אמו של אברה, אגרנש מנגיסטו והוסיפה: "אנחנו מרגישים ששכחת מאתנו. הילד שלי חצה את הגבול מתוך מצוקה נפשית, אבל אם זה היה מישהו הייתם עושים הכל כדי להחזירו. את אברה שכחת". בין המפגינים נמצא גם ראש ארגון להב"ה, בנצי גופשיין.

"שנתיים שאנחנו, המשפחה, יושבים בשקט", אמר האח אילן מנגסיטו, "נתנו אמון בראש הממשלה שימלא את תפקידו וידאג לאברה. אבל אנחנו רואים ששום דבר לא נעשה. באנו היום לומר – מספיק. אסור לתת למצב הזה להימשך, אנחנו לא ניתן לקולו של אברה לדום".

לקריאה נוספת:
משפחת מנגיסטו לנתניהו: אל תחתום על הסכם עם טורקיה בלי מידע על אברה
"השתדלנו שתהיה אווירת חג": משפחת מנגיסטו מחכה לחירות של בנה
אמו של מנגיסטו: "מרגישה שבני רחוק ממני כמו שהשמיים מן הארץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגיע הזמן למעשים, די לדיבורים". ההפגנה בירושלים, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו של אילן מנגיסטו, ניתן להשוות את תנאי אסירי החמאס בישראל לתנאי הזחקתו של אברה על מנת ללחוץ על הארגון להשיב את אחיו לישראל. "ראש הממשלה, הגיע הזמן למעשים. די לדיבורים", קרא. בפנייה לאחיו הוסיף: "אברה, אם מאפשרים לך לשמוע אותנו, דע לך שאנחנו דואגים ואוהבים אותך. לא נרפה עד שנזכה לראותך אותך יחד איתנו. תהיה חזק".

"כל כך הרבה זמן עבר מאז שאברה נשבה", הוסיף אביו, איילין, "לא סופרים אותנו. אנחנו כואבים, הרוסים. איפה ראש הממשלה? איך זה שמשפחות אנשי החמאס מגיעות לישראל, מחבקות את יקיריהן ונשארות איתם בקשר, בשעה שאנחנו לא שומעים דבר?".

(עדכון ראשון: 21:10)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא סופרים אותנו". ההפגנה מול בית ראש הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully