וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שאמור לחסוך כמיליארד שקלים לצה"ל ולסייע במצבי חירום

9.9.2016 / 14:00

בעקבות הנחיית הרמטכ"ל ולאחר עבודת תכנון רבה החל תהליך המיזוג של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה לתוך זרוע היבשה. לדברי קצין בכיר, המהלך יאפשר ליחידות השונות להיות זמינות לכל אירוע חירום

סא"ל במז"י. דובר צה"ל
תג יחידה חדש הוענק לחיילים. קצינים במפקדת זרוע היבשה/דובר צה"ל

ביום שלישי הוטמע בטקס חגיגי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל בזרוע היבשה בעקבות מהלך שעליו הורה הרמטכ"ל גדי איזנקוט. לדברי קצין בכיר בזרוע היבשה, הצעד יחסוך לצבא מיליארד שקל ויאפשר ליחידות לתת מענה לכל אירוע חירום.

לשם המהלך, שהוא חלק מארגון מחדש של המטה הכללי, הוקמו 19 צוותי עבודה שבחנו את ההשלכות ועמלו על התכנון שלו. לדברי הקצין הבכיר, המיזוג יושלם בקיץ הבא. "המהלך כולו אמור לחסוך במהלך התכנית הרב-שנתית כמיליארד שקלים. עלות המהלך זניחה לעומת החיסכון בכסף כתוצאה מקיצוץ בתקנים ובהוצאות", אמר הקצין.

בטקס שהתקיים בשלישי השתתפו ראש אגף הטכנולוגיה, מפקד זרוע היבשה אלוף קובי ברק ואלוף יוסי בכר, שתפקידו יהיה מפקד מערך הפיקוד המבצעי בזרוע היבשה. במהלך הטקס הוענק לאלופים ולקצינים במערך התג החדש של זרוע היבשה והוכרז על המיזוג באופן רשמי.

עוד בוואלה! NEWS:
מתגרה במערב: "קוריאה הצפונית ערכה ניסוי גרעיני חמישי"
נקודת הרתיחה קרובה? חשש במערכת הביטחון מפיגועי חמאס לקראת החגים
ויקי קנפו מתכוננת למחאה הבאה: "מוכנה להיות הפה של כולם"

הרמטכ"ל גדי איזנקוט, טקס חילופי ראש אט"ל. 13 ביולי 2016קובי ברק ואלוף אהרון חליוה, טקס חילופי ראש אט"ל. 13 ביולי 2016. דובר צה"ל
המהלך צפוי לחסוך כמיליארד שקל. הרמטכ"ל איזנקוט בטקס חילופי ראש אט"ל/דובר צה"ל

בנוסף למעבר חטיבת הלוגיסטיקה לאחריות ישירה של מפקד זרוע היבשה, כלל מערכי האחזקה והחטיבה הטכנולוגית יעברו לאחריות מפקד אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. זאת במטרה לייצר מערך אחזקה ואספקה שלם במקום אחד.

לדברי הקצין הבכיר, היעדים הבאים במהלך הם הקמת מרכז אספקה והעברת "מערך מגל" האחראי על הטירונות הכלל צה"לית לקריית ההדרכה. הוא הוסיף כי מתנהלים דיונים על הכפיפות של האוגדות הרב-זירתיות שמכוונות לפעול בכלל הגזרות השונות.

לדברי הקצין, "החזון של אלוף קובי ברק הוא להפוך את הזרוע לאפקטיבית, ממוקדת ועוצמתית". הוא אמר כי המיזוג מתבצע תוך ניהול סיכונים כדי לאפשר ליחידות השונות המעורבות בו לתת מענה מלא במקרה שיפרוץ אירוע חירום כגון מבצע או מלחמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מז"י אט"ל. דובר צה"ל
דגל אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה במפקדת זרוע היבשה/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully