וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ציידים מצאו חרב בת אלף שנה מימי הוויקינגים

8.9.2016 / 10:36

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה משגרי מרגמות של צבא סוריה ברמת הגולן הסורית. זאת, שעות לאחר שפצמ"ר נפל בצפון רמת הגולן, ככל הנראה כתוצאה מזליגה ממלחמת האזרחים.

שלושה צעירים חרדים המשתייכים לזרם "נטורי קרתא" נעצרו אמש בחשד שפלשו לביתו של רב העיר קריית גת, משה הבלין, המשמש גם ראש ישיבת חב"ד, והתפרעו שם. השלושה מחו יחד עם כשבעה מחבריהם על ההסכם שהושג בין צה"ל לחסידות חב"ד, שלפיו יותר צעירים מהחסידות יתגייסו. אשתו של הרב נזקקה לטיפול רפואי בשל המהומה.

המועמדים לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, הופיעו הלילה על אותה במה במהלך אירוע בנושא ביטחון. השניים נשאלו לגבי עמדותיהם בנושא המלחמה נגד דאעש והפעלת הצבא. במהלך השיחה שיבח טראמפ שוב את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ואמר כי הוא "יותר מנהיג" מאובמה.

ציידי אווזים מאיסלנד יצאו אמנם לחפש אווזים, אבל מצאו משהו אחר לגמרי: חרב בת אלף שנה, ככל הנראה מימי הוויקינגים. אחד הציידים שיתף את תמונת החרב בעמוד הפייסבוק שלו, וקיבל בתוך זמן קצר טלפון מאנשי מרכז המורשת המקומי שלקחו את החרב לבחינה מדוקדקת יותר.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully