וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מסרה את הגופה האחרונה של מחבל תושב מזרח ירושלים

גופתו של עבד אל-מוחסן חסונה, שהוציא לפועל פיגוע דריסה בבירה והביא לפציעתם של 14 בני אדם, הועברה למשפחתו בשכונת בית חנינא. לפי הפלסטינים, הגופה נמסרה בתנאי שההלווייה תיערך בנוכחות מצומצמת בלבד

עריכה: שניר דבוש

גופתו של המחבל עבד אל-מוחסן חסונה, שהוציא לפועל פיגוע דריסה בירושלים בחודש דצמבר האחרון, הוחזרה הלילה (חמישי) למשפחתו בבית חנינא שבמזרח ירושלים. מדובר בגופה האחרונה של מחבל ממזרח ירושלים שהוחזקה בידי ישראל. המדינה עדיין מחזיקה בתשע גופות של מחבלים מהגדה המערבית.

מוחמד מחמוד מהרשות לענייני אסירים משוחררים ברשות הפלסטינית אמר לכלי תקשורת פלסטיניים כי הגופה הועברה בתנאי שההלוויה, שנערכה בבית הקברות ברחוב סלאח א-דין בבירה, תיערך בנוכחות 25 בני אדם בלבד. עוד טען מחמוד כי המשפחה חויבה בתשלום ערבות של 20 אלף שקלים כעירבון לכך.

עוד בוואלה! NEWS:
תקציב הזרוע הצבאית של חמאס: מאה מיליון דולר, 40% ממנו - למנהרות
טראמפ שוב שיבח את פוטין: "הרבה יותר מנהיג מאובמה"
"הפכה את נתניה לאחוזת פיירברג": חושף השחיתות מספר על השיטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווייתו של חסונה במזרח ירושלים, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חסונה פצע 14 בני אדם בפיגוע הדריסה שאירע בסמוך לגשר המיתרים שבכניסה לירושלים, בהם שניים באורח בינוני ותינוק בן שנה באורח קשה. הוא פגע עם מכוניתו בעוצמה באזרחים שעמדו בתחנת אוטובוס. מהמשטרה נמסר אז כי המחבל הגיע מכיוון שדרות רבין לעבר התחנה, עלה על המדרכה ודרס את האזרחים שהמתינו במקום.

איש כוחות ביטחון, מאבטח ואזרח שהבחינו במתרחש ירו במחבל בטרם הספיק לצאת מכלי הרכב. מאוחר יותר אותר גרזן במכונית. "פעילותם המהירה והמדויקת שהביאה לנטרול המחבל, מנעה פיגוע גדול יותר", אמר מפקד מחוז ירושלים דאז, ניצב משה אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully