וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר מהמשפט של ניסים חדאד: "הייתי בטוח בחפותו לכל אורך הדרך"

10.9.2016 / 9:00

עד ממשפטו של איש העסקים שזוכה מביצוע מעשה סדום בפעוט הבהיר באולפן וואלה! NEWS כי "הזיכוי הוא זיכוי – גם אם הוא רק מחמת הספק". המומחה סיפר שהוא נתקל במקרים רבים בהם נענשים חפים מפשע

עריכה: ניר חן

"אני נתקל בהרבה חפים מפשע שנשלחים לכלא", אמר היום (רביעי) לאולפן וואלה! NEWS אבנר רוזנגרטן, ראש מעבדה במחלקה לזיהוי הפלילי במשטרה בעברו, ששימש כעד הגנה במשפטו של ניסים חדאד, שזוכה אתמול מביצוע מעשה סדום בפעוט בן שנה וחצי. רוזנגרטן סיפר כי החקירות שהוא ביצע עבור ההגנה הוכיחו שניסים חדאד לא אשם – עוד בטרם הורשע ונגזרו עליו 17 שנות מאסר, שבוטלו אתמול.

"הזיכוי הוא זיכוי – וזה לא משנה אם זה מחמת הספק", אמר החוקר שסיפר כי לכל אורך המשפט היה משוכנע בחפותו של חדאד, לאור הממצאים אליהם הגיע בחקירת כתמי הדם על בגדיו ועל בגדי התינוק.

"עברתי גיהינום, לחצים וחרדות, אחרי ארבע שנים וחצי שישבתי על משהו שלא עשיתי", אמר אתמול איש העסקים ניסים חדאד בצאתו מהכלא, לאחר שבית המשפט העליון החליט לזכותו מהעבירה. לדבריו, "היה פחד אימים והתפרקות. לא האמנתי, אני עד עכשיו אני לא מאמין. אני הולך להתעשת על עצמי ולהמשיך את החיים הנורמטיביים".

עוד בוואלה! NEWS:
הזיכוי של חדאד: "תעודת עניות למערכת המשפט שלא נתנה לנהל דיון תקשורתי נורמלי"
דרמה בעליון: זוכה הגבר שהורשע במעשה סדום בבנה הפעוט של זוגתו
איש העסקים שזוכה ממעשה סדום בפעוט בן שנה וחצי: "עברתי גיהנום"

ניסים חדד משתחרר, כלא איילון. ספטמבר 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה!
ניסים חדאד, עם צאתו מבית הכלא, אתמול/מערכת וואלה!, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

"השמחה היא עצומה, אני בקושי יכולה לעמוד על הרגליים, אין אושר גדול מזה", אמרה חלי קאופמן, אחותו של חדאד. לדבירה, משפחתו עבדה קשה מאוד על התיק וכעת היא מודה לבית המשפט העליון: "עשיתם את הדבר הכי נכון בעולם – הוצאתם אדם חף מפשע מהכלא".

"אין אושר גדול מהניצחון הזה אחרי עבודה כל כך קשה על התיק. כולנו עבדנו כל כך קשה, הצלחנו להביא ראיות חדשות ודברים שהם לא יאומנו", אמרה קאופמן בהתרגשות לאחר ביטול העונש שנגזר על אחיה בבית המשפט המחוזי, בגובה 17 שנות מאסר. "רצתי החוצה בצרחות, כבר התביישתי לצעוק שם. התחושה היא הקלה, אושר ושמחה. אימא, אנחנו מחזירים לכם את הבן שלכם הביתה, לבת שלו ולאשה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully