וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היקום אמר לי לעשות הגדלת חזה כדי לעזור לאנושות"

15.9.2016 / 9:23

לייסי ווילד ניסתה בעבר לזכות בתואר "החזה הגדול בעולם", אך זנחה את חיי הזוהר לטובת העולם הרוחני. כעת היא מדיומית בעלת חזיונות אפוקליפטיים ופותחת בקלפים בביתה במיאמי. "זה שאני אחד האנשים המזוייפים בכדור לא אומר שאני לא רוחנית"

Lacey Wildd Blonde Squad

בסרטון – לייסי מככבת בקולנוע

אישה עם חזון: לייסי ווילד, דוגמנית לשעבר בת 46 ממיאמי החליטה להפוך למדיומית, לאחר שהיקום העביר לה מסר לפיו עליה להגדיל את החזה כדי לסייע לבני האדם.

האם לשישה, שלדבריה מתקשרת עם רוחות, עברה כבר כ-100 ניתוחים כדי להגיע למידת החזייה הבלתי אפשרית - Q. "הכול קורה מסיבה מסויימת", אמרה ויילד ל"ברקופט טי.וי". "אני יודעת שהייתי צריכה להיות בעלת שדיים ענקיים, כדי לעזור לנפש אחת בכל פעם".

ווילד, שהתפרסמה בעבר בניסיונה לזכות בתואר הנחשק "האישה בעלת החזה הגדול בעולם", גילתה שאינה מרוצה מחיי הזוהר והחליטה שהיא "צריכה לחקור את עצמה מבפנים".

צפו בלייסי מספרת את סיפורה

"חייתי כדוגמנית נוצצת וכוכבת טלוויזיה, אבל לא הייתי מאושרת, כי לא הייתי צריכה לחפש אחר האושר", סיפרה ווילד. היא אמרה כי עד כה החביאה את כוחותיה המיסטיים מהעולם עד שהחבר שלה לשעבר שכנע אותה לקבל אותם.

"תמיד היתה לה מתנה אדירה", סיפר האקס גרג, כומר שמאן במקצועו. "יש לה את האפשרות להשתמש במתנה הזאת בדרך חיובית מאד".

בין חזיונותיה של ווילד לדבריה, היא ראתה בעתיד הקרוב רעידת אדמה ביפן, מחלה במדינה עם אנשים כהי עור שאינם נועלים נעליים ונפילה גדולה בשערי וול סטריט לאחר הבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר.

עוד באותו נושא

אמא ל-6 ילדים רוצה את החזה המנותח הגדול בעולם

לכתבה המלאה

לייסי מספרת על רצונה להשיג את החזה הגדול בעולם:

כמו כן, ווילד מאמינה שהיא יכולה "להרגיש" כשהאדם שמולה חולה או מרושע. היא מייחסת את כוחותיה לעובדה ששרדה מספר חוויות על סף מוות. היא אף בטוחה כי כוחותיה עברו בתורשה לילדיה ובתה אף יכולה לראות אנשים מתים.

"תפסיקו לשפוט את כולם. כל אחד נמצא במסע וחי איפה שהוא אמור להיות", אמרה ווילד. "זה שאני אחד האנשים המזוייפים בכדור הארץ לא אומר שאני לא יכולה להיות רוחנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully