וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא ל-6 ילדים רוצה את החזה המנותח הגדול בעולם

אחרי 12 ניתוחי הגדלת חזה ולמרות אזהרות הרופאים, לייסי ויילד רוצה להגדיל שוב את החזה שלה למידה שוברת שיא. לטענתה היא עושה זאת עבור ילדיה, אבל הם לא מרוצים

ללייסי ויילד, דוגמנית בת 45 ואמא לשישה ילדים בני 29 עד 6 מהוליווד, יש תחביב: להגדיל את החזה. כעת, אחרי 12 ניתוחים פלסטיים, היא החליטה שהחזה שלה, בגודל של LLL ובמשקל של 9.5 ק"ג, אינו גדול מספיק והיא רוצה להפוך לבעלת החזה המנותח הגדול ביותר בעולם, והגדילו למידה שוברת השיאים - Q. איך? באמצעות תרומות של מעריצים שגייסו עבורה 23 אלף דולר כדי שתוכל להגשים את החלום.

בניתוח ה-13 שלה יכניסו לה המנתחים שתלים במשקל כולל של 19 ק"ג ובכך תהפוך לאישה בעלת החזה המנותח הגדול בעולם – תואר שמוחזק כיום על ידי מקסי מאונדס שמחזיקה בחזה בגודל 42M.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המטרה שלי מעולם לא הייתה להיות מפורסמת אלא לפרנס את הילדים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויילד מגלה כי היא "עצבנית וחוששת" מניתוח נוסף, כיוון שהרופאים הזהירו אותה שוב ושוב מפני ניתוח נוסף וכי היא מודעת שהיא "פצצת זמן מהלכת". אולם היא מתעקשת וטוענת כי היא עושה זאת למען רווחת ילדיה. "אני רוצה להשאיר מורשת לילדים שלי. המטרה שלי מעולם לא הייתה להיות מפורסמת אלא לפרנס את הילדים שלי ולתמוך בהם כלכלית, ולאפשר להם ללמוד בקולג'. אני גדלתי עם שישה אחים בלי חשמל ומים זורמים ואני רוצה שלילדים שלי יהיו את ההזדמנויות שלי לא היו".

למרות הכוונות האלה, ילדיה אומרים כי המראה שלה גורם להם לסבול מהתעללויות ברשת ובבית הספר. ביתה בת ה-18 סיפרה בראיון לרשת ABC כי בגלל החזה של אמה היא מדברת עם המורים של ילדיה רק בטלפון. "היא מגזימה והיא לא מתחשבת בכך שהפרוייקט הזה הוא שלה ולא שלנו. אבל באמת לפני שהיא התחילה בזה לא היה לה ביטחון עצמי כמו שיש לה עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • שדיים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully