וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד: בת 15 עשתה ניתוחים פלסטיים כדי להחזיר אליה את האקס

נערה סינית המכנה את עצמה לי הי דיינה עברה תחת סכין המנתחים עשרות פעמים והפכה לברבי מעוותת. חלק ממעריציה טוענים שקשה להביט בה כי "היא יפה מדי"

צילום מסך

טרנד הבארביות האנושיות מסרב לגווע, ומושך אליו יותר ויותר נשים שהופכות עצמן לקריקטורה מהלכת. הפעם לא מדובר באישה אלא בנערה בת 15 בלבד, שהספיקה כבר לעבור הגדלת חזה, הגדלת עיניים, הרמת עפעפיים וניתוח אף - הכל כדי להחזיר אליה את בן זוגה לשעבר.

הנערה מתגוררת בעיר ג'ינאן בסין, ומכנה את עצמה לי הי דיינה. היא אוחזת ביותר מ-400,000 עוקבים ברשתות החברתיות השונות, וחלקם חושבים שנערה בת 15 אמורה להיראות כך, ושהיא "כה יפה עד שמכאיב להביט בה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית בת 15/מערכת וואלה!, צילום מסך

לי הי מעולם לא הסבירה למעריצים מה עומד מאחורי האובססיה לניתוחים, אבל שמועות גורסות שהיא עשתה את כולם כדי להחזיר לזרועותיה המתוחות את בן זוגה לשעבר. עם זאת, גולשים רבים רמזו כי מדובר בתמונות מזוייפות שעברו הרבה פוטושופ. למרבה הפלא, המראה יוצא הדופן של לי הי כבר לא כל כך נדיר וניתוחים מסוג זה הפכו פופולאריים מאוד בסין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מטריד בכלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה האחרונה ניתוחי אף, סנטר, לסת והרחבת העיניים תפסו תאוצה בסין ונשים רבות שוכבות על מיטת המנתחים כדי להעניק לפניהן צורה שונה. המראה הפופולארי ביותר כעת כולל פרצוף צר, סנטר מחודד ועיניים גדולות במיוחד. כדי להגיע לתוצאה הזאת, נשים רבות עוברות הליך יקר ומסובך בו משייפים את עצמות הלחיים, הלסת והסנטר. אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה, איפה ההורים שלך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully